1 December 2012, 14:41
Kan iemand mij een tip geven ? De gisteren aangeschafte 850 (mijn 4e na een blauwe 244, een oranje 240 en een witte 740 nu een zwarte) had centrale deurvergrendeling, maar de sleutel met afstandbediening en/of de sleutelkaart is er niet bij. Met de gewone sleutel kan ik de voorportieren en de achterklep openmaken, maar de achterportieren dus niet. Daar zitten ook geen sleutelgaten op.
Als ze op slot zitten, moet ik ze van binnen openen. Niet op slot kan ik zowel van binnen als van buiten de deuren open doen.
Maar als ik deze nu op de kindersloten zet, krijg ik ze toch nooit meer open ? Zowel van binnen niet meer als van buiten ? Wat is het beste (gemakkelijkste, goedkoopste) om toch de kindersloten te kunnen gebruiken ?
Fred
Als ze op slot zitten, moet ik ze van binnen openen. Niet op slot kan ik zowel van binnen als van buiten de deuren open doen.
Maar als ik deze nu op de kindersloten zet, krijg ik ze toch nooit meer open ? Zowel van binnen niet meer als van buiten ? Wat is het beste (gemakkelijkste, goedkoopste) om toch de kindersloten te kunnen gebruiken ?
Fred