Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stuurbekrachtiger inbouwen op een 244 van 1981
Hallo

Kan ik een stuur bekrachtiger (pomp met pouli en olie reservoir) zo aansluiten op het mechanische stuurhuis???
Vast bedankt voor de reactie.

Groet Ramón
Antwoord
Nee, je moet het hele stuurhuis met bekrachtiging hebben en vergeet ook niet de stuurstang en opzetpoelie.
Je hebt dus een complete set nodig.
Bij mijn vorige auto maakte ik die fout ook om een incomplete stuurbekr. set te kopen en uiteindelijk ben je dan aardig duur uit en veel tijd kwijt om de set compleet te maken.
Antwoord
Hallo Jos
Met stuurstang bedoel de stang die naar binnen gaa en waar je stuur me vast wordt gezet???

Ik heb het stuurhuis met de stangen naar de wielen en stuurkogel's.
Stuurstang die naar binnen gaat???? als deze moet vervangen worden, waarom dat???
De pomp met pouli en grondstuk waar mee aan de motor wordt gezet.
Reservoir met slangen, weet alleen niet of ik alle slangen heb, geeft dat problemen???

Groet Ramón Big Grin
Antwoord
[Afbeelding: 11sz62a.jpg]

Ok, je hebt dus al een bekrachtigd stuurhuis gevonden begrijp ik. Zit de korte dikke stuurstang eraan?(zie foto rechtsboven)

Aan de pomp horen twee slangen te zitten.

Heb je de losse poelie met 6 boutgaatjes erbij (zie foto linksboven) Die heb je wel nodig.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  steekassen uit- en inbouwen en afstellen 142E 8 8.908 30 December 2018, 22:50
Laatste bericht: Marc1970
  kilometertellerkabel 240 (1981) vervangen svensk tiger 5 4.351 14 February 2014, 17:39
Laatste bericht: svensk tiger
  automaat inbouwen ipv M46 met OD pepijnwk 4 3.162 5 June 2011, 22:46
Laatste bericht: Anthony
  Inbouwen hydrolische bediening koppeling 245 1980 mogelijk? M&M 9 6.762 29 December 2008, 14:45
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)