16 March 2014, 01:16
Arn02 schreef:Total loss.cared:
Yep. Dat wordt een andere Volvo

Volvo 244 GLE - Volvo 940 Estate
Iew, roest gat
|
16 March 2014, 01:16
Arn02 schreef:Total loss. Yep. Dat wordt een andere Volvo ![]()
Volvo 244 GLE - Volvo 940 Estate
16 March 2014, 12:48
Let op, aan de linker kant van de "gordelbevestigingsplaat" zit onder de kit volgens mij ook roest.
Juist omdat het de bevestiging van de gordel is heb ik het afgekeurd en moet het deugdelijk gerepareerd worden. Reparaties als een grote plaat erover kitten of poppen word niet gezien als deugdelijk en dan geld het totale gerepareerde stuk als roestschade... Ik zou in ieder geval de achterbank er eerst uitpakken en de bekleding die over de wielkast zit, waarschijnlijk krijg je dan een beter beeld... A_A schreef:
16 March 2014, 19:58
Puur voor mijn idee, onder het motto "wat er niet op zit wordt ook niet gekeurd" : als er geen gordels inzitten is het ook niet zo spannend toch? Dan kan ie gekeurd worden en kan ik naar een lasser toe rijden met APK.
Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
16 March 2014, 20:44
Als de auto van voor 1990 is kun je ze er gewoon uithalen voor de apk.
Personenauto’s die vanaf 1 januari 1990 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van autogordels voor alle zitplaatsen die naar voren zijn gericht. Het gebruikmaken van autogordels voor passagiers op de achterbank van personenauto’s is verplicht sinds 1 april 1992.
17 March 2014, 01:17
idd, zonder gordels kan gewoon en is dit gat hooguit een aandachtspunt voor de apk (ff nameten of ik het wel of niet moet melden als AC)
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|