3 December 2013, 21:36
Hallo allemaal!
Laat ik mij eerst even voorstellen. Ik ben nieuw hier op het forum.
Vorige week kwam een kennis met het verhaal dat hij 13 oldtimers had staan die weg moesten, waaronder een Volvo 264GL. Na 2 dagen had ik besloten dat ik hem wilde hebben ondanks de nieuwe belasting maatregelen.
Gister ben ik wezen kijken en hij ziet er nog heel leuk uit. Geen top staat maar een leuk uiterlijk en de motor heeft aandacht nodig. Komende zaterdag wil ik hem met mijn vriendin op gaan halen.
Momenteel rij ik een GMC Vandura 2500 uit 1984. Aangezien deze 2300 Kg leeg weegt is deze nog minder interessant met de nieuwe regels. Mijn keuze gaat dus uit naar omkeuren naar benzine, en dan 3 maanden per jaar een stalling in voor het kwart tarief.
Met deze Volvo wil ik dan het hele jaar door af en toe een stukje kunnen rijden. Op Volvo gebied ben ik nog een leek, dus ik weet er mijn weg nog niet te vinden.
Wat ik graag zou willen weten is van welke modellen er welke onderdelen uit te wisselen zijn. Begrijp ik het goed dat de 264 het enige model is met V6 douvrin engine?
Komende zaterdag haal ik hem dus op, en ik wil graag alvast onderdelen bestellen zodat ik direct aan de gang kan.
Wat ik nodig heb zijn: Een nieuwe of gebruikte waterpomp en een nieuwe of gebruikte dynamo. Momenteel is het hele benzine gebeuren uit de auto en zit er een gas carburateur op. Graag wil ik hem benzine klaar maken dus ik zoek ook een carburateur voor de Volvo 264.
Bedankt voor het lezen en ik hoop wat tips te krijgen
Laat ik mij eerst even voorstellen. Ik ben nieuw hier op het forum.
Vorige week kwam een kennis met het verhaal dat hij 13 oldtimers had staan die weg moesten, waaronder een Volvo 264GL. Na 2 dagen had ik besloten dat ik hem wilde hebben ondanks de nieuwe belasting maatregelen.
Gister ben ik wezen kijken en hij ziet er nog heel leuk uit. Geen top staat maar een leuk uiterlijk en de motor heeft aandacht nodig. Komende zaterdag wil ik hem met mijn vriendin op gaan halen.
Momenteel rij ik een GMC Vandura 2500 uit 1984. Aangezien deze 2300 Kg leeg weegt is deze nog minder interessant met de nieuwe regels. Mijn keuze gaat dus uit naar omkeuren naar benzine, en dan 3 maanden per jaar een stalling in voor het kwart tarief.
Met deze Volvo wil ik dan het hele jaar door af en toe een stukje kunnen rijden. Op Volvo gebied ben ik nog een leek, dus ik weet er mijn weg nog niet te vinden.
Wat ik graag zou willen weten is van welke modellen er welke onderdelen uit te wisselen zijn. Begrijp ik het goed dat de 264 het enige model is met V6 douvrin engine?
Komende zaterdag haal ik hem dus op, en ik wil graag alvast onderdelen bestellen zodat ik direct aan de gang kan.
Wat ik nodig heb zijn: Een nieuwe of gebruikte waterpomp en een nieuwe of gebruikte dynamo. Momenteel is het hele benzine gebeuren uit de auto en zit er een gas carburateur op. Graag wil ik hem benzine klaar maken dus ik zoek ook een carburateur voor de Volvo 264.
Bedankt voor het lezen en ik hoop wat tips te krijgen

Ik rij een:
GMC Vandura 2500, 5,7L V8 LPG&Benzine 3 traps automaat uit 1984
Volvo 264GL uit 1976
GMC Vandura 2500, 5,7L V8 LPG&Benzine 3 traps automaat uit 1984
Volvo 264GL uit 1976