23 September 2013, 13:30
Beste mensen,
Ik overweek een Volvo station automaat van types 850, 940, 960 of v40.
Wellicht zijn er nog meer modellen maar deze heb ik nu op het oog.
Heb hier op het forum gezocht naar aankoop topics en wel wat gevonden maar toch maar mijn eigen topic geopend.
Mijn budget is de motor BMW f650 uit 1995 die ik wil gaan verkopen of inruilen.
Motor heet een verkoop waarde van 1250-2250 euro.
Weet nog niet heel van van de verschillende typen af, heb wel overwogen een 144 van voor 1973 aan te schaffen maar toch maar iets modernere techniek. Heb hiervoor een Saab Griffing V6 3.0 Estate automaat gehad en zoek nu eigenlijk een Volvo die vergelijkbaar is.
Ben zelf geen sleutelaar maar ik hou wel van wat simpeler techniek omdat reparatie dan minder kostbaar is. Bij de Saab een keer een simpele sensor van â¬300 moeten vervangen en dat heb ik liever niet. Maar een beetje pittig blok vind ik dan wel weer prettig en dan ontkom je denk ik niet aan wat techniek.
Een aantal linkjes van marktplaat hieronder met wat overwegingen die ik daarbij heb:
http://link.marktplaats.nl/715427765
Een 850 waar ik mogelijk mijn motot op inruilen, gave bak, veel vermogen.
http://link.marktplaats.nl/718237118
Een V40 met laswerk bij de achterste partieren, geen inruil mogelijk wel aantrekkelijke prijs.
http://link.marktplaats.nl/715718893
Een 960 met lekke koppakking, na reparatie â¬1500,-
http://link.marktplaats.nl/718442157
Een 940 voor een leuke prijs met veel opties.
Wat zijn de voor en nadelen van de verschillende typen die ik hierboven heb gepost?
Alsvast mijn denk.
groet,
Jan
Ik overweek een Volvo station automaat van types 850, 940, 960 of v40.
Wellicht zijn er nog meer modellen maar deze heb ik nu op het oog.
Heb hier op het forum gezocht naar aankoop topics en wel wat gevonden maar toch maar mijn eigen topic geopend.
Mijn budget is de motor BMW f650 uit 1995 die ik wil gaan verkopen of inruilen.
Motor heet een verkoop waarde van 1250-2250 euro.
Weet nog niet heel van van de verschillende typen af, heb wel overwogen een 144 van voor 1973 aan te schaffen maar toch maar iets modernere techniek. Heb hiervoor een Saab Griffing V6 3.0 Estate automaat gehad en zoek nu eigenlijk een Volvo die vergelijkbaar is.
Ben zelf geen sleutelaar maar ik hou wel van wat simpeler techniek omdat reparatie dan minder kostbaar is. Bij de Saab een keer een simpele sensor van â¬300 moeten vervangen en dat heb ik liever niet. Maar een beetje pittig blok vind ik dan wel weer prettig en dan ontkom je denk ik niet aan wat techniek.
Een aantal linkjes van marktplaat hieronder met wat overwegingen die ik daarbij heb:
http://link.marktplaats.nl/715427765
Een 850 waar ik mogelijk mijn motot op inruilen, gave bak, veel vermogen.
http://link.marktplaats.nl/718237118
Een V40 met laswerk bij de achterste partieren, geen inruil mogelijk wel aantrekkelijke prijs.
http://link.marktplaats.nl/715718893
Een 960 met lekke koppakking, na reparatie â¬1500,-
http://link.marktplaats.nl/718442157
Een 940 voor een leuke prijs met veel opties.
Wat zijn de voor en nadelen van de verschillende typen die ik hierboven heb gepost?
Alsvast mijn denk.
groet,
Jan