Topics: 1
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met volvo140klassiekers van Arold van Bergeijk uit Geldermalsen?
Ik zoek getuigen voor in de Rijdende Rechter maandag 12 dec 2011 van 15.00-20.00 uur.
Vriendelijke groet, Malinca Verwiel 06-33058481.
Topics: 18
Mag dit op het forum??
Wat is er dan precies gebeurd, verduidelijkt misschien de situatie??
245L VAN
Topics: 289
Sebastiaan! schreef:Mag dit op het forum??
Wat is er dan precies gebeurd, verduidelijkt misschien de situatie??
met alle respect voor de frustratie, is niet de bedoeling, we zijn immers geen veroordelend forum. Iedereen die er op wil reageren moet dat dan via persoonlijk bericht doen.
Topics: 26
Ik zoek getuigen voor in de Rijdende Rechter maandag 12 dec 2011 van 15.00-20.00 uur.
Wat duurt dat programma lang! Op welke zender?
Topics: 52
Om heel eerlijk te zijn, meerdere goede ervaringen met dit adres. Vaak onderdelen gehaald en nam dan uitgebreid de tijd om advies te geven.
Topics: 54
Jambon schreef:met alle respect voor de frustratie, is niet de bedoeling, we zijn immers geen veroordelend forum. Iedereen die er op wil reageren moet dat dan via persoonlijk bericht doen.
Met alle respect....er is nog niemand veroordeeld ze vraagt alleen of er nog meer mensen slechte ervaringen hebben.
Groeten van Frans
Topics: 163
9 December 2011, 10:02
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 9 December 2011, 15:02 door Dopski.)
Met een dergelijk topic komen er onevenredig veel negatieve reacties, terwijl er ongetwijfeld genoeg positieve ervaringen zijn.
De topic starters is geen bekende, de case is niet duidelijk, e.e.a. komt mij redelijk suggestief over.
Met name omdat dit volgens mij de aanleiding is:
Citaat:Evenement
Wanneer: 12-12-11 | 10:30 uur - 15:00 uur
Titel Meester Visser (de Rijdende Rechter) zoekt problemen
Waar: Partycentre De Oude Tol - Sassenheim
Categorie: Activiteiten in Teylingen
Evenement beschrijving:
Maandag 12 december
Meester Visser (de Rijdende Rechter) zoekt problemen
Iedereen met een juridisch probleem kan bij meester visser en zijn team terecht voor voorlichting en rechtshulp. (Neem vooral bewijzen als foto’s, filmpjes of kapotte producten mee.)
Van 10.30 – 15.00 uur
Partycentre De Oude Tol, Hoofdstraat 147, Sassenheim
Homepage: http://www.oudetol.nl/
Straat: Hoofdstraat 147
Postcode: 2171 BA
Plaats Sassenheim
bron: http://www.deteyding.nl/index.php?option...s&did=3497
Daarom gaat dit topic op slot. Mocht u er getuige van zijn dat er een bedrijf volvo140klassiers gevestigd is in Geldermalsen kunt u contact opnemen met de topicstarter via de PB of haar mobiele nummer.