Topics: 107
Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf? :
www.classic-car-parts.nl
Ik wilde er een volvo 240 onderdeel bestellen maar er staat slechts een adres (Laagjes 11,Rotterdam) op de website en geen telefoonnummer.
En ik kan voor het artikel alleen de optie "shop pick-up" kiezen en geen andere (verzendoptie)
Verder reageert het bedrijf ook niet op een email die ik ze stuur.
Topics: 36
Geen ervaring met dit bedrijf maar ik zou met jou gegevens die je nu deelt het niet in mijn hoofd halen om daar iets te bestellen.
Topics: 82
Ze hebben bizarre originele onderdelen en best werk gemaakt van hun site, met veel foto's. Alleen het fenomeen webshop zijn ze nog een beetje aan het verkennen.
Prachtig non-descript bedrijfspand in Rdam Zuid volgens Streetview. Ik zou gewoon 'bestellen' en pas betalen als je ophaalt, waterdicht.
Kan me voorstellen dat de onderdelen afdeling van de Volvo klassieker Vereniging een vergelijkbare selectie heeft. Alhoewel, 273213 Grille mounting set?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Bij webshops moet het artikel doorgaans tevoren via internet betaald zijn als je het af wilt halen.
Althans dat is mijn ervaring tot nu toe.
Ik kan het ze ook niet vragen want er staat geen tel. nummer bij en op mail reageren ze niet
Topics: 82
Aparte marketing strategie zeg maar. Als je echt nieuwsgierig bent, het telefoon nummer is te vinden bij het adres via detelefoongids.nl
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 36
Ik vind de website nou niet om van in de lucht te springen maar dat is mijn mening. Maar aan de andere kant zegt een website die tot in de puntjes gelikt eruit ziet ook niet. Echter is dit wel de eerste indruk die voor mij bepaald of ik daar een bestelling zou doen. Wat ik ook wel is doe is reviews voor wat die waard zijn bekijken.
Verder is het altijd een gok om via een website te gaan bestellen. Maar soms kan je niet anders.
Topics: 60
Van de site:
Citaat:Conditions of Use
You can browse the site. If a part is shown it is available. Payment can only be made after prior email contact.
We are not a professional shop.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47
Ik heb toch maar ergens anders besteld, hoewel dat wat duurder was.