28 June 2011, 23:07
Is dat zelf te doen?
Hier is de advertentie.
Hier is de advertentie.
schuifdak zelf inbouwen?
|
28 June 2011, 23:07
Is dat zelf te doen?
Hier is de advertentie.
28 June 2011, 23:32
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/ol...-245.html?
Dat lijkt me geen makkelijke klus. Misschien is een opbouwschuifdak een betere optie als je graag een schuifdak wil.
29 June 2011, 00:16
Ik ben bezig met het opknappen van zo'n dak in mijn 244 maar het heeft een verlaagd deel dat is vastgelast. Je zou hem ruim kunnen uitslijpen en dit in zijn geheel in jouw auto lassen. Een forse klus. Nadeel van dit dak is dat hij hoofdruimte kost en dat hij niet naar buiten toe open kan.
29 June 2011, 00:36
landloper schreef:Ik ben bezig met het opknappen van zo'n dak in mijn 244 maar het heeft een verlaagd deel dat is vastgelast. Je zou hem ruim kunnen uitslijpen en dit in zijn geheel in jouw auto lassen. Een forse klus. Nadeel van dit dak is dat hij hoofdruimte kost en dat hij niet naar buiten toe open kan.Dat gaan we dus niet doen
30 June 2011, 22:58
Pak dan een dak van een twingo of lupo open air! Dan heb je echt een gaaf dakje in je auto.
![]()
30 June 2011, 23:03
Daar zat ik wel aan te denken, maar ben altijd bang dat het gaat lekken met zo´n kunstof dakkie
30 June 2011, 23:58
Kan jij goed met een decoupeerzaag omgaan??
1 July 2011, 08:49
Bij het v700 forum heeft Baseman het zelf gedaan. Die wil er twee in zijn 940 station zetten. Voor zover ik weet heeft hij een Dremel of iets van dien aard gebruikt. Met veel succes overigens. Gewoon hemel verwijderen, aftekenen en de Dremel erin. Alle andere zagen zoals decoupeerzagen, reciprozagen en weet ik t gaan te hard denk ik met kans op veel risico.
Volgens hem was het klusje goed te doen. Ik ga het ook overwegen. Maar aangezien de 940's een dwarsbalk hebben tussen de B-stijjlen, die ik er niet uit wil zagen zomaar, denk ik dat er een keer een leuk spoilerdakje in komt. [ATTACH=CONFIG]3[/ATTACH] "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|