Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alarmlichten schakelaar aansluiten
Iemand die mij van een foto, of een paar fotos, kan voorzien waarop te zien is hoe welk draadje op de alarmlichtenschakelaar moet?
Op de achterkant zit wel een stickertje met daarop de kleurtjes maar ik vermoed dat ie toch verkeerd zit.
Laatst heb ik hem los moeten halen, toen weer in elkaar gezet volgens de knop (ook de gele draden meerdere malen gewisseld) en toen kwam het probleem naar boven. Op een of andere manier bij het sluiten van de zekeringkast knal de zekering eruit, soms zelfs als ik de zekering ernaast even moet "richten".

Dus om zeker te zijn dat het niet (of juist wel) de knop is had ik gehoopt dat er iemand een foto van heeft of kan maken.
Antwoord
Probleem opgelost, stekkertjes maakten onderling contact.
Antwoord
Was het een oude of nieuwe hazard schakelaar?
Ik heb zelf de nieuwere drukknop versie in me 145 '71 zitten maar
ik wil graag de oudere trek schakelaar erin fietsen.

zoja kun je me een fotootje sturen?
Antwoord
Was de nieuwe, ik wilde ook de oude maar ben daar vanaf gestapt

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk
Antwoord
jammer,....voor mij .
als ik er niet uit kom zet ik wel wat foto's hierop voor eventuele andere volvisten die schakelaars wil vernieuwen of verouderen.
Hoogstewaarschijnlijk heb jij nog wel de achterruit verwarming schakelaar aangesloten (de nieuwe) zou jij daar fotoo's van kunnen
maken of tekening qua kleurtjes het waar in te steken.
had hem zelf al zonder foto's gemaakt gedemonteerd om vervolgens de oudere aan te sluiten maar is er toen destijds niet meer van gekomen.

groet, Klaes
Antwoord
Die heb ik inderdaad aangesloten, en het werkt ook, zal van het weekend eens een paar foto's maken

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk
Antwoord
dat zou echt geweldig zijn super .

cheers
top banana!
Antwoord
nog bedankt Bandbox morgen komen hier allemaal chipmunk stemmetjes over de vloer dus ik ga lekker naa me atelier.
Antwoord
Oud topic, maar zijn de foto's beschikbaar?Smile

Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kachelslangen / verdamper aansluiten v1971o 7 7.921 30 July 2011, 22:55
Laatste bericht: v1971o

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)