Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hoort dat zo?
hoort er bij n turbo onder de ramen ook bij anthraciet van dat zwarte plastic te zitten of alleen bij lichte kleuren,en dat zwarte streepje boven de strip,wel of niet ?greep van de achterklep chroom of matzwart zoals de rest,en de scharnieren van de klep en die hoekjes daar,chroom of zwart?t is detailfreaken natuurlijk,maarja,daar gaat t over toch?
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
mijn GLT heeft plastic coating onder de ramen, wat uiteraard aan het afbladderen is( vraag Ticcie, heeft het opgelost), chromen handvat is volgens mij tot 1982(??), daarna zwart, net zoals de sponning v/d achterruit( eerst chroom, toen zwart, en op "nieuwe "model verlijmde achterruit.
scharnieren achterklep zijn volgens mij altijd chroom
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
is die van jou ook anthraciet dan?mijn polar in anthraciet had t ook niet,ik vind t wel mooi,t is n soort stickersetje
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
nee, groen/blauw, al naar gelang het weer, soms lijkt ze groen metallic, soms blauw metallic, grappig, (kenteken zegt blauw), zo ben ik al eens onder een boete uitgekomen Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:nee, groen/blauw, al naar gelang het weer, soms lijkt ze groen metallic, soms blauw metallic, grappig, (kenteken zegt blauw), zo ben ik al eens onder een boete uitgekomen Big Grin Big Grin

En soms lijkt ze vies... :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Die zwarte rand (shadowline) zit niet op een zwarte, anthraciete of mono donkerblauwe kleurige 240 Turbo (trouwens ook niet bij de 240´s van na 1985).
Ik heb even een folder van modeljaar 85 voor me. Daar staat een anthracietkleurige 240 Turbo stationcar (kleur 214).
Die heeft geen shadowline.
Verdere details
-Virgo velgen 195/60HR15
-volledig zwarte trim, zwate dikke striping, zwarte raamlijsten rondom, zwarte bumperlijsten
-zwarte dakgoot (zelfs opgevuld voor de aerodynamica)
-verchroomde handgreephandles, achterklepscharnieren
-verchroomde handgreep achterklep
-verchroomde verticale las-verberg-sierstripje
(al die verchroomde details zijn pas veel later zwart geworden, m.u.v. dat stripje)
-Volvo embleem op voorspatborden
-kleine knipper lichten met chromen randjes op voorspatborden
-zwarte sierbiezen boven stootlijsten
-meegespoten voorspoiler
-Turbo embleem in grill (zwart en hoog) (en achterop hoort ook Turbo te staan)
Verdere details
Er hoort blauwe velours pluche bekleding in met verticale streep (nr 5706) of zwart leder (nr 5700).
Zo, kun je weer even verder je auto checken.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
:lol: :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
jaja, klopt allemaal wel bij mij, maar dan met creme leer, evengoed vind ik die shadowline niet verkeerd bij een donkerder kleur, bij donkerblauw heb ik het wel eens gezien, verbazingwekkend eigenlijk dat Volvo die mooie dakrandjes nooit heeft doorgevoerd bij de andere modellen, is toch echt een verbetering.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Citaat:jaja, klopt allemaal wel bij mij, maar dan met creme leer,
Tja, dat kan dan weer niet volgens die brochure.
Verdorie, moet ik die brochure nu ook al verbranden?
Zegge, is het wel een oorspronkelijke Nederlandse uitvoering?
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
mijn turbo is van 85, kleurnr. 214 en heeft wel die zwarte bies (en is niet overgespoten oid)....... lijkt gewoon niet consequent te zijn geplakt, zie in ieder geval nog geen echte logica.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wat hoort hier?? PP! 3 3.838 15 November 2007, 02:19
Laatste bericht: Jelmar

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)