Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HOE pookrubber amazon monteren
Ik heb van de amazon de versnellingsbak gewisseld en dus ook het pookrubber los genomen.

Nu krijg ik het rubber niet meer terug.
Onder het tapijt zit een soort plastic tunnelbak en daarna zit het metaal van de tunnel.
Dit alles zit zo strak op mekaar dat ik het rubber daar nergens niet tussen krijg. Het rubber volledig door de tunnelbak tot op de versnellingsbak wil ook niet.

Hoe / waar hoort het versnellingspookrubber eigenlijk te zitten?
Antwoord
De plastic unit die je aantreft, brengt lucht van de verwarming tot achter de voorstoelen. Je kunt die holle unit oplichten als je de schroef waarmee hij middenachter vastzit, losschroeft.

Lukt het dan nog niet kan je aan de voorzijde, tegen het ventilatorhuis, de zwarte plastic houder die de twee ronde luchtslangen naar de voorruit brengt, losschroeven. Vier parkers. Bij het monteren daarvan dan wel weer dat stukje 'motorfietsbinnenband' aansluiten op de holle luchtunit.
Antwoord
Volgens mij hoort het pookrubber op die plastic luchttunnel. Dus onder de rubbermat die daarop hoort te liggen en onder de bekleding.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo P 13194 (Amazon) start niet meer altijd breadfan866 5 6.507 5 June 2011, 12:12
Laatste bericht: VolvoDick
  passen de veren van een amazon op een 140? bart36 5 4.824 1 February 2010, 18:27
Laatste bericht: Martinus

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)