2 March 2013, 22:47
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 March 2013, 20:11 door Laurens Zondag.)
Goede avond mede volvofanaten,
ik kreeg het idee om misschien op google een kaart te maken met daarop alle leden van dit forum zodat als je een keer hulp nodig hebt kunt kijken of de mensen in de buurt berijdt zijn te helpen.
ik wil rustig dit verwezenlijken als jullie er mee instemmen
mvg
laurens
ps bijdeze URL om naar de kaart te komen heb hem prive gemaakt zodat mensen die url hebben allen op de kaart kunnen komen heb de 1e 3 mensen er opgezet en heb besloten allen ze op hun woonplaats te pinnen zodat de privacy nog wel gewaarborgd word. de mensen die ook op de kaart gezet willen worden stuur even een PB
klik hier
ik kreeg het idee om misschien op google een kaart te maken met daarop alle leden van dit forum zodat als je een keer hulp nodig hebt kunt kijken of de mensen in de buurt berijdt zijn te helpen.
ik wil rustig dit verwezenlijken als jullie er mee instemmen
mvg
laurens
ps bijdeze URL om naar de kaart te komen heb hem prive gemaakt zodat mensen die url hebben allen op de kaart kunnen komen heb de 1e 3 mensen er opgezet en heb besloten allen ze op hun woonplaats te pinnen zodat de privacy nog wel gewaarborgd word. de mensen die ook op de kaart gezet willen worden stuur even een PB
klik hier
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]