Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verwijderen van afwerkstrips op de 700 serie
Ik wil mijn 760 turbo gaan strippen voor de spuiterij, Ik vroeg mij af wat de beste manier is om de trims om de wielkasten, dakgoot en ramen te verwijderen zonder dat het breekt/buigt.
Alle tips zijn welkom!
Antwoord
Strip op paravan iig door de gehele paravan eraf te halen en dan de palletjes in de clips terug te drukken en dan de strip met clips en al eraf drukken. Onder de clips zitten v-vormige klemmen, die komen dan ook los.
Verder schijn je plastic 'vorkjes' te hebben om de strips zonder beschadigen te verwijderen.
Een stel nieuwe clips aanschaffen ontkom je helaas niet aan vrees ik.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Bedankt voor de tip, zojuist even mijn 700 serie carroserieboek erbij gepakt ( ISBN:9020123122 )
De lijsten van het ruit moet je vervangen met een verbogen plamuurmes
Antwoord
Wat Hendrik zegt dus, Boris. Je hebt er speciaal gereedschap voor (kost geen drol) nodig als je het er heel af wil halen. Ja met schroevendraaier, plamuurmes en hamer kom je ook een eind, tis alleen de verkeerde kant op.
Groeten van Frans
Antwoord
v700r schreef:Wat Hendrik zegt dus, Boris. Je hebt er speciaal gereedschap voor (kost geen drol) nodig als je het er heel af wil halen. Ja met schroevendraaier, plamuurmes en hamer kom je ook een eind, tis alleen de verkeerde kant op.
Waar kun je dit je dit gereedschap kopen en hoe heet het
Antwoord
http://www.tools.vocor.nl
tel. 0345574138
Poppenbouwing (hee dat heb ik niet verzonnen hè) 25 A
4191 NZ Geldermalsen

Kost je een tientje zo'n setje.
Groeten van Frans
Antwoord
Ik had deze al tijden geleden van ebay gehaald en toevallig gister deurstrips van een 960MK II mee verwijderd zonder een pinnetje te breken

[Afbeelding: IMG_3896.JPG]
Antwoord
Frans bedankt.
grt
Leo
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Achterruit verwijderen 740 sedan Archermusic 1 2.758 13 March 2022, 19:31
Laatste bericht: pieter2
  Achterbank 740 verwijderen Archermusic 2 6.012 31 May 2016, 07:11
Laatste bericht: Archermusic
  Kopen van een volvo uit 1986 wat is het verschil tussen de 200 serie en de 700 serie LNijhuis 21 20.300 7 October 2012, 13:01
Laatste bericht: LNijhuis

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)