24 October 2011, 15:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 October 2011, 22:16 door Doeke Dobma.)
Via deze weg probeer ik een noordelijke kleppen stellen meeting te organiseren! Kleppen stellen; een klusje wat niet moeilijk is, maar wel precies komt. Tevens heb je er enigzins speciaal gereedschap en stelplaatjes voor nodig. Helaas zijn niet alle garages hier bedreven in; ze zijn niet precies genoeg of (soms) erg duur. Daarom: De eerste noordelijke klepsteldag!!
Wat: Kleppen worden gesteld door Carlo van VOMD.
Waar: Een loods in Leeuwarden is geregeld, maar betere voorstellen qua locatie zijn welkom.
Voor wie: Voor alle B19 B21 B23 B200 en B230 8 kleppers in de 2/7/9 serie.
Wanneer: Zondag 20 november
Kosten: Bij 5-9 auto's: 75 euro all-in. Bij 10-15 auto's: 60 euro all-in. Bij 16-20 auto's: 50 euro all-in. All-in prijzen, dus inclusief BTW, kleppendekselpakking en plaatjes. Let op: betaling dient vooraf te gebeuren en is niet retourneerbaar bij niet komen opdagen!
De kleppen moeten worden gesteld bij koude motor. De auto moet ter plekke dus even stil staan voordat ie 'behandeld' wordt. Desgewenst kan er een schema gemaakt worden, hoe laat elke auto wordt verwacht ivm afkoelen.
We hebben dus wel een mooie ruimte, maar dat is in Leeuwarden. Voor mij prima aangezien ik zelf uit Leeuwarden kom, maar voor anderen misschien toch 'ver weg'. Heb je een voorstel voor een betere locatie? We horen het graag! Er moeten 2 auto's tegelijk in kunnen staan en er moet stroom aanwezig zijn. Gezien het jaargetijde zou verwarming ook niet verkeerd zijn.
Dus, wie doet er mee?
Dit bericht publiceer ik ook op het V700 forum.
Lijstje:
- Doeke Dobma, 240 GLE, B230FD
- ...
- ...
(wellicht een sticky?)
Wat: Kleppen worden gesteld door Carlo van VOMD.
Waar: Een loods in Leeuwarden is geregeld, maar betere voorstellen qua locatie zijn welkom.
Voor wie: Voor alle B19 B21 B23 B200 en B230 8 kleppers in de 2/7/9 serie.
Wanneer: Zondag 20 november
Kosten: Bij 5-9 auto's: 75 euro all-in. Bij 10-15 auto's: 60 euro all-in. Bij 16-20 auto's: 50 euro all-in. All-in prijzen, dus inclusief BTW, kleppendekselpakking en plaatjes. Let op: betaling dient vooraf te gebeuren en is niet retourneerbaar bij niet komen opdagen!
De kleppen moeten worden gesteld bij koude motor. De auto moet ter plekke dus even stil staan voordat ie 'behandeld' wordt. Desgewenst kan er een schema gemaakt worden, hoe laat elke auto wordt verwacht ivm afkoelen.
We hebben dus wel een mooie ruimte, maar dat is in Leeuwarden. Voor mij prima aangezien ik zelf uit Leeuwarden kom, maar voor anderen misschien toch 'ver weg'. Heb je een voorstel voor een betere locatie? We horen het graag! Er moeten 2 auto's tegelijk in kunnen staan en er moet stroom aanwezig zijn. Gezien het jaargetijde zou verwarming ook niet verkeerd zijn.
Dus, wie doet er mee?
Dit bericht publiceer ik ook op het V700 forum.
Lijstje:
- Doeke Dobma, 240 GLE, B230FD
- ...
- ...
(wellicht een sticky?)