Topics: 60
Zondag 29 juli is het zover. De Nürburgring meeting van Turbobricks. Ik zag daar al een lijstje voorbij komen en dacht dat het wel leuk/handig zou zijn hier ook een lijstje te maken.
-Patrick
-Jan-Willem
-Boris
-Dennis
-Dirk
-Pieter-Bas
-Nicky
-Philip
Schaamteloos gejat van Turbobricks. Dit zijn volgens mij de mensen die hier ook op het forum zitten haha.
Topics: 9
Hier was al een topic over, maar dedoetternietoe
Topics: 16
Ik was ook van plan te gaan maar weet nog niet hoe...
Heb ook niet zo'n zin om alleen te rijden, maar wil t liefst wel in mn eigen auto.
Rijden onderstaande brabanders nog in een peloton richting de ring?
En nemen jullie dan ook deze route:
via de B258
-Patrick
-Jan-Willem
-Boris
-Dennis
-Dirk
-Pieter-Bas
-Nicky
-Philip
-Felix
Topics: 18
frox schreef:-Patrick
-Jan-Willem
-Boris
-Dennis
-Dirk
-Pieter-Bas
-Nicky
-Philip
-Felix
-Sebastiaan
Denk ik
245L VAN
Topics: 9
Frox, ik geloof van wel. Gaat uwen broeder niet mee?
Vorig jaar kwamen we bij elkaar bij de Mac in Venlo. Lijkt me voor dit jaar weer een goed plan.
Topics: 5
Ik was van plan (althans als co-driver dit jaar kun je de route bepalen) om de A61 af te rijden en dan de A1 op.
760 | Groen | Snel
Topics: 16
Oohja lijkt me gezellig!
welke Mac is dat dan precies?
Rijden jullie ook binnendoor via die via de B258 dan? of vanaf Venlo door deutschland, zoals Flip bedoelt?
Broer gaat wel. Maar hij weet nog niet hoe, hij is nu op vakantie en zou misschien op de terugweg langskomen of een dag eerder terugkomen en dan gewoon met mij mee. (of ik met hem)
Is het trouwens alleen zondag of gaan er ook nog mensen zaterdag?
Topics: 17
DennisvdB schreef:Frox, ik geloof van wel. Gaat uwen broeder niet mee?
Vorig jaar kwamen we bij elkaar bij de Mac in Venlo. Lijkt me voor dit jaar weer een goed plan.
De snelweg A74 is klaar, je komt niet meer langs de Mc Venlo. A61 Richting Monchenglabach staat al eerder aangegeven via de A73. Dus beter even op de borden kijken en TOMTOM negeren.
En een ander meeting point!
Topics: 7
De snelweg vanuit Venlo naar Monchengladbach (en andersom) is nu tijdelijk weg, zo kwam ik laatst achter.
Je kan dus eigenlijk beter via Aken ofzo rijden.
Topics: 17
BartWillem schreef:De snelweg vanuit Venlo naar Monchengladbach (en andersom) is nu tijdelijk weg, zo kwam ik laatst achter. Je kan dus eigenlijk beter via Aken ofzo rijden.
Kom er regelmatig overheen, de snelweg is nu juist eindelijk af en je hoeft dus niet meer door Venlo stoplichten, rotondes en McDonalds kom je dus niet meer tegen!