Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mattenset bruin
Ik heb een Beige Volvo met donkerbruin interieur. Hiervoor zoek ik nog een goede mattenset. Iemand een idee welke kleur het orgineel heeft gehad? Ook donkerbruin? Iemand een idee waar ik die kan krijgen?
Antwoord
Ik heb volgens mij een originele, bruine mattenset. Het zijn wel kunststof matten. Beter bekend als sneeuwmatten.

Ik zal komend weekend kijken, dan laat ik het daarna weten!
Antwoord
Ik heb ook van die bruine sneeuwmatten. Bij het Volvo classic centre in Zweden zijn ze iig niet meer. Ik wil ook graag een setje originele bruine matten, maar krijg ze niet zo gevonden.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Hmm, ja ik heb dus die harde plastic sneeuwbakken, maar wil eigenlijk stoffen bruine matten hebben... Iemand een idee voor een link op internet?
Antwoord
Trouwens, Yellow 340: ik ben wel geinteresseerd in de bruine, ik heb nu grijze platich bakken...:S
Antwoord
Ik wil ze zelf houden :Smile Je zou eens een accesoirebrochure moeten downloaden, en kijken of je bij die wintermatten de artikelnummers kan vinden. Even een mailtje naar je lokale Volvo dealer of ze even willen onderzoeken of die nog in 't classic centre ligt.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
ok top! ik zal eens langs de dealer gaan. op internet helaas ook niet echt bruin te vinden
Antwoord
Is dit niks, niet origineel maar wel in elke gewenste kleur te krijgen.
Volvo 240 staat er niet bij maar miss wel te bestellen.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
top! dank. ik zal eens contact met ze opnemen
Antwoord
IPD USA heeft een set waarvan ze de kleur "tan" noemen 118 dollar maar een fantastische pasvorm en kwaliteit: artikelnummer VC29TAN
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ik zoek foto's van een bruin interieur van een 244 medio '79 Tim1981 20 9.522 22 September 2009, 23:33
Laatste bericht: Tim1981

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)