Topics: 116
Zo ben lekker bezig met mijn bestuurdersstoel. Rugleuning doorgezakt en er is wat bultvorming aan de achterkant van de rugleuning. Stoel ligt eruit inmiddels maar ik krijg de verstelknop voor de rugleuning niet los. Lendesteunknop ging wel.
Iemand een idee???? Ook de hoofdsteun wil niet mee werken trouwens. Dacht dat er een inwendige ontgrendeling was.... ??? ??? ???
Hoop even te horen, kan ik weer verder ;D ;D
Topics: 38
De knop gaat als volgt: van de achterkant duw je de middelste dop eruit (of je wipt hem eruit met een schroevendraaiertje). De knop zelf wordt vastgehouden door een metalen plaatje dat je ong een kwartslag moet draaien (wijst voor zich als je de dop eraf hebt)
De hoofdsteunen is het makkelijkst als je de bekleding al een stuk naar boven hebt getrokken. Je ziet dan de bevestiging zitten en ziet wat je moet doen om hem los te krijgen. Komt er op neer dat je het onderste stukje van de bevestigingen naar voren moet drukken, dan trek je de hoofdsteun er zo uit.
Topics: 176
Nog niet bekend met de "
Tony Hoffman's Seat Fixing Pages" ?
How-to-rugleuning staat op pagina
twee, incl foto'svan hoe de knop te verwijderen.
(Btw, dit is een quote van mezelf, nadat ik "rugleuning" had ingetikt in het zoekveld........
Topics: 116
Thanks guys!! het is gelukt om de knop te verwijderen!
Ik zie dat in de rugleuning het ijzerdraad is geknapt en daardoor dus de rugleuning "doorzakt" nieuw draadje erin frutten en klaar lijkt me. Toch makkelijker dan gedacht, had even het idee dat de hele stoel aan gort zou zijn maar valt dus alles mee.
@Rob, zal beter zoeken op het forum in het vervolg :-\