Topics: 26
Hallo, zojuist mijzelf aangemeld voor deze rit, gaan er nog meer mensen van hier met deze rit meerijden?
http://tinyurl.com/nachtrit
In tegenstelling tot wat de website vermeld, je hoeft geen lid te zijn, kosten 10 euro per team (van 2 man)
[b][/b]
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 6
Ik ben ook van de partij, ben nu al aan het oefenen om lang wakker te blijven ;D
Topics: 56
Lijkt me leuk, maar helaas kan ik niet, de nachten erna zou ik toch nachtdienst hebben.
Twee tips om het vol te houden, 's morgens tot een uur of 12 uitslapen of vroeg eten 's avonds en dan nog ff twee uurtjes slapen.
Beide kan ook, maar of je dan na het eten nog in slaap komt.......
Dit doe ik altijd voor mijn eerste nachtdienst, werkt altijd.
Succes met de rit.
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 60
Zo zwaar zal dat toch niet zijn?
Ik moet trouwens even kijken of ik erbij kan zijn. M'n ouders komen zaterdag of zondag thuis (ik ben vergeten wanneer) van vakantie en die moeten opgehaald worden. Mocht ik kunnen zal ik zeker meedoen.
Topics: 288
Yellow240 schreef:Zo zwaar zal dat toch niet zijn?
Ik moet trouwens even kijken of ik erbij kan zijn. M'n ouders komen zaterdag of zondag thuis (ik ben vergeten wanneer) van vakantie en die moeten opgehaald worden. Mocht ik kunnen zal ik zeker meedoen.
en hoe zagen ze er ook alweer uit...
anywho, ja hoor, kan pittig zijn, heb r en aantal gedaan met de MGCC. Leuk is wel het gezamenlijke ontbijt na afloop.. althans, dat was daar de gewoonte..
Topics: 60
Jambon schreef: en hoe zagen ze er ook alweer uit...
anywho, ja hoor, kan pittig zijn, heb r en aantal gedaan met de MGCC. Leuk is wel het gezamenlijke ontbijt na afloop.. althans, dat was daar de gewoonte..
Waarschijnlijk een stuk bruiner dan hoe ze weggingen
Topics: 6
Black Moose schreef:Twee tips om het vol te houden, 's morgens tot een uur of 12 uitslapen of vroeg eten 's avonds en dan nog ff twee uurtjes slapen.
Beide kan ook, maar of je dan na het eten nog in slaap komt.......
Een dutje na het avondeten heb ik nooit zo'n moeite mee... 8)
Topics: 288
ArjanV schreef:Een dutje na het avondeten heb ik nooit zo'n moeite mee... 8)
da's iets anders, dat heet uitbuiken...
Topics: 13
Pending......
Bijrijder/broer gaat overleggen met het thuisfront of het uitkomt. Wel weer eens wat anders.
`88 245, B230K, M47
Topics: 9
in 2008 meegedaan, erg leuk. Zeker de moeite waard om eens mee te doen.
Helaas andere verplichtingen dat weekend, want anders......
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2