19 September 2010, 12:08
Graag wil ik de uitlaat vervangen die ik nu heb hangen onder de abbabak2 (ik moet eigenlijk nog een andere naam bedenken maar onder deze naam is de auto bekend op dit forum). De uitlaat nu maakt simpelweg te veel geluid vind ik. Nu is de laatste demper weggelaten en de buis gewoon rechtdoor getrokken. Maakt teveel lawaai vind ik dus. De originele optie dan komt de demper wel erg in het zicht zeker gezien de grote gastank (70 liter) die er onder hangt. Wat ik bedacht is dat er wellicht een smaller demper inplaats van de originele demper dwars onder de auto kon. Bijvoorbeeld een cherrybomb of zo. Verder had Skidje dacht ik ook iets moois een extra demper onder de auto en dan gewoon rechtdoor?
Kortom: hebben jullie goede ideeën voor alternatief dwarse demper onder de gastank. Er is namelijk bij de mijne extra weinig ruimte vanwege de grote gastank. Ik hoor graag van jullie!!
Kortom: hebben jullie goede ideeën voor alternatief dwarse demper onder de gastank. Er is namelijk bij de mijne extra weinig ruimte vanwege de grote gastank. Ik hoor graag van jullie!!