23 October 2016, 00:19
Wie heeft er ervaring met een Simons uitlaat voor de 240 estate 2.3i met kat. of zonder. Wil weten wat het geluid doet. Of het wat zwaarder is of dat mensen denken dat er een Impreza Turbo aan komt rijden.
Simons uitlaat voor de 240
|
23 October 2016, 00:19
Wie heeft er ervaring met een Simons uitlaat voor de 240 estate 2.3i met kat. of zonder. Wil weten wat het geluid doet. Of het wat zwaarder is of dat mensen denken dat er een Impreza Turbo aan komt rijden.
23 October 2016, 14:25
Alleen stationair iets meer brom.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
23 October 2016, 15:12
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 October 2016, 09:50 door skidje.)
Zag net toevallig 2 dempers voor simons te koop op Facebook volvo 240 onderdelen.
Die zijn met 63mm uitgevoerd. Dacht dat er ook een versie was met buisdiam. 50 of 55 mm. Simons is gewoon een sportief systeem wat echter niet teveel opvalt. Kun je gerust doen.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A 244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L 944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht) P1800ES 1972 Blauw Volvo toch ..
23 October 2016, 18:12
alleen de eindpijp voor de turbouitvoering van de 240 is wel een flinke ;-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
26 October 2016, 15:23
Ik denk dat ik binnenkort voor een Kat-back ga.
Waar ik wel benieuwd naar ben is of de 240 die als u9 geregistreerd staat ook zonder KAT door de keuring komt als de waardes maar goed zijn? Heb vroeger een Ford Sierra 2.0i gehad uit 1993 dus met verplichte KAT, Had daar de complete uitlaatlijn van vervangen door eentje zonder katalysators (voor die 5 pk winst haha) deze auto kwam daarmee elk jaar gewoon zonder problemen door de keuring. Had ik gewoon geluk of kan dit gewoon zolang de uitstoot binnen de normen blijft? |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|