Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hondenrek
Ik heb zo'n herashekwerk bengelen tussen baggageruimte en passagiersruimte, jullie kennen het wel, zoiets dat je kunt opklappen.
Naast het feit dat een van de klikogen aan het plafond is afgebroken bengelt het ding ook los tussen de rugleuning en de rolhoeshouder. Is hiervoor niet een betere constructie te bedenken, waardoor het hekwer vast zit aan de rugleuning bijvoorbeeld? Iemand een suggestie?

alvast bedankt!

Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
gaffertape om de klemmetjes, geen last van metalen gerammel, en zit ook vaster geklemt Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Niet dat ik weet wat je met gaffetape bedoeld, maar bij mij zitten op de rugleuning geen klemmen hoor, wel zoiets als stootblokjes. En die zijn iedentiek en niet afgebroken. Ziet er naar uit dat die afgesteld kunnen worden , maar nooit dusdanig dat ik het rek kan klemmen.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
ruuds70 schreef:Niet dat ik weet wat je met gaffetape bedoeld, maar bij mij zitten op de rugleuning geen klemmen hoor, wel zoiets als stootblokjes. En die zijn iedentiek en niet afgebroken. Ziet er naar uit dat die afgesteld kunnen worden , maar nooit dusdanig dat ik het rek kan klemmen.

Gaffertape ofwel ductape, niet te verwarren met ducKtape.
[Afbeelding: ductape.jpg]
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
maaaaar euh bij ons int dorp rijdt een vrachtwagen met een eend erop een zogenaamde(duck) met zo'n rol tape. en kijk eens op je foto binnen kant vd rol staat volgens mij tch echt duck???
Vitara
Antwoord
Merknaam/soortnaam?! Dat spul is ooit bedacht als leiding-afdicht-tape (duct-tape) voor ventilatiesystemen e.d.; fabrikant Duck is daar gewoon heel handig ingesprongen...
Antwoord
tja, ducktape ken ik wel, niet dat ik veel aan dit soort oelijk heb.
nog mensen die een serieus antwoord willen geven?
Hoe hoort dat (str)(h)ondhek rammelvrij en Volvowaardig gemonteerd te zijn? :lol:
Antwoord
sorry ouwe discussie maar dat heras hekwerkje van zal toch echt wel vast kunnen. ik heb een echt hek in mijn van uitvoering dat zit bovenaan mey 2 schroeven en onderaan ook en als je dat goed vastdraaid zit t vast. een klein beetje los is al een erge rammel. er zullen voor jou hek echt ook wel klemmetjes zijn voor onderaan. er is hier vast iemand die dat weet. volvo laat je geen hek kopen waar geen klemmen voor zijn toch. Dus heren geef die man even een goed antwoord
Vitara
Antwoord
Holwkregel, bedank. Na jou reactie heb ik een en ander nog eens goed bekeken en die "klemschoentjes" eens een centimeter of drie vier verplaatst. Nu zit het tenminste vast geklemd.
Antwoord
Robbert242DL schreef:Gaffertape ofwel ductape, niet te verwarren met ducKtape.

Wat gebeurt er als je het per ongeluk wel verwart?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gaat dit Hondenrek passen? Kogelman 1 773 14 May 2023, 21:57
Laatste bericht: BartJu
  Bagagerek / hondenrek bevestiging achterbank Jordos 0 1.476 14 June 2020, 14:15
Laatste bericht: Jordos
  Hondenrek/bagagerek Volvo 245 UraniumFever 3 5.145 12 October 2017, 18:00
Laatste bericht: UraniumFever
  Beugeltjes van het hondenrek bevestigen Barracuda_82 4 5.384 22 October 2016, 14:23
Laatste bericht: jos245
  Hondenrek vastzetten lars 2 2.211 21 October 2011, 22:41
Laatste bericht: lars
  hondenrek Roelof 24 12.676 1 March 2008, 22:07
Laatste bericht: Zwarte Flirt
  hondenrek/zonnescherm Roelof 4 6.147 28 May 2007, 10:53
Laatste bericht: Claus
  hondenrek: oogjes los verkrijgbaar sherpa 1 2.192 30 July 2006, 15:22
Laatste bericht: ruuds70

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)