van zichzelf hangt ie al behoorlijk achterover en er gaat vaak veel vracht in.
Wat is een goeie oplossing?
nieuwe veren of alleen een hulpveer?
of dat oppompsysteem dat nu lek is repareren, maar dat lijkt me onbegonnen werk :-0
Berichten: 9.991
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Iets dergelijks als dit bevalt mij prima (standaard veren+LPG tank+bagage+vouwwagen+personen en nog redelijk recht):
http://link.marktplaats.nl/282556942
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
geweldige oplossing! bedankt
Berichten: 3.878
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
Eventueel in combinatie met gewone schokdempers en het lekke oppompbare systeem eronder uit halen.
De uitdaging lijkt me het oppompgebeuren weer te laten functioneren, maar dat zal wel geen solutie met plakkertjes werk zijn.
Misschien heeft iemand een schema van het systeem?
Berichten: 9.991
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Het zijn gewoon schokbrekers met dikke rubber balgen eromheen, die slijten, scheuren, barsten enz. Ik heb er ÃÂÃÂn die had een lek in het ijzeren gedeelte vreemd genoeg (roest).
Haal ze ÃÂÃÂn voor ÃÂÃÂn van de auto, blaas ze op en dompel ze onder als een fietsband, dan weet je het.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 6.732
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Je kan ook voor de lowbudget oplossing gaan:
Berichten: 2.433
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
LOL ;D
Lowbudget op tennisballen...... ??? :-\
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 1.298
Topics: 26
Lid sinds: Mar 2008
Met die blokken eronder merk je echt helemaal niks van hoor.
Lijkt me stug ;D
Op het interWeb zijn ook beschrijvingen te vinden over hoe je
het zelf kunt doen mits je een hele goede krik hebt. Ik denk dat
een groot gedeelte van de Nederlandsche 245's met blokken rijdt.