Topics: 41
Ik wil voor kleinere reparaties bij te werken een paar spuitbusjes hebben in de kleur 130-1 (244 turbo uit '81)
welke knikker bus komt hier het best voor in aanmerking?
Thnx arjen
Topics: 42
he, heb ik ook, zilver ;D ;D ;D
gewoon laten mengen bij een goede verfboer
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
zilver????
Ding is rood/bruin metalic
Topics: 17
130 heb ik ook en dat is idd zilvermetallic!! Dus het lijkt erop dat ie is overgespoten?
Je hebt wel op de goede plaats gekeken? OP het plaatje wat bevestigd zit op je rechtervoorpoot? KAn eigenlijk niet missen, dus dat zal wel.
Dan of overgespoten of er klopt iets serieus niet (omgekat), maar dat laatste zal wel niet.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Ja ik weet zeker dat het 130-1 is....
is wel overal aan te zien dat ie over gespoten is.. maar waarom dan die kleur?
Anyway... wie heeft er dan het goeie kleurnummer voor me?
Zelfs mijn 740 turrrbooo is volvo 130 zilver, daar heb ik nog wel paar bussies van staan ;D
Om dat je niet zeker weet of dit wel de juiste volvo kleur is (aangezien hij waarschijnlijk al overgespoten is..) zou ik het tankklepje eraf halen en verf laten mengen..
kost je zo tussen de 20 en 30 euro per spuitbus..
Ik laat de verf mengen bij Primap coatings in Barneveld (is voor jou wat ver), maar zullen bij jou in de buurt ook nog wel wat zaken zitten die verf kunnen mengen voor je.
[img width=800 height=600]http://i41.tinypic.com/r2op41.jpg[/img]
Het is 50-0050 geworden van duplicolor
ik hoop dat het niet te veel verschil gaat geven.
Topics: 163
Jelmar schreef:Zelfs mijn 740 turrrbooo is volvo 130 zilver, daar heb ik nog wel paar bussies van staan ;D
Om dat je niet zeker weet of dit wel de juiste volvo kleur is (aangezien hij waarschijnlijk al overgespoten is..) zou ik het tankklepje eraf halen en verf laten mengen..
kost je zo tussen de 20 en 30 euro per spuitbus..
Ik laat de verf mengen bij Primap coatings in Barneveld (is voor jou wat ver), maar zullen bij jou in de buurt ook nog wel wat zaken zitten die verf kunnen mengen voor je.
Jelmar, in regio 010 betaal je stukken minder: 12,50 voor een busje. Of ze de kleur kunnen bepalen op basis van een monster weet ik niet. Ze kunnen in ieder geval wel de originele kleuren van volvo mengen. (die van mij was 99% kloppend, niet zogek; in 40 jaar zal er vast wel eens een ander kleurtje overgegaan zijn.)
http://www.rovego.nl/spuitbussen.html
Topics: 6
Jaaaaaaaaaaaaaaaren lang heeft Volvo op heel veel modellen kleur 130 geleverd, en da's een zilver metallic lak.
Wellicht is jouw wagen in kleur 144 (bruin metallic) gespoten. Wel een typische kleur.
med vänliga hälsningar,<br />Maurice<br />
Topics: 55
Let wel op, er zijn allerlei variaties/nuances in de kleur 130-zilver metaal, zelfs met overlappende bouwjaren.... Laten mengen lijkt me het beste.
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)