7 April 2009, 22:57
Hallo samen,
Ik heb aan mijn 244 uit 1976 al het e.e.a. verbouwd en hersteld nl: 4bak +od ingezet, stuurbekrachtiging, lederen bekleding, kachelunit en dashboard gewisseld en een centrale vergrendeling met afstandbediening ingebouwd (echt kicken die alarmlichten bij het sluiten en openen van zoââ¬â¢n oude bak).
Ik heb de auto nu een jaar en vind het echt geweldig om er lekker aan te sleutelen, maar........ er is altijd meer. Ik heb nu een kachelunit met airco (incl. alle toebehoren) uit een 240 polar uit 1992 op het oog, maar past dit zomaar? Heeft er iemand ervaring mee? Moet er veel aangepast worden of past het totaal niet. Wie heeft er tips en wellicht kan ik binnenkort de uitdaging aangaan? Alvast bedankt voor de reacties.
M.vr. Volvogroeten
Arno Borgonjen
244 uit 1976, 228 dkm LPG
Ik heb aan mijn 244 uit 1976 al het e.e.a. verbouwd en hersteld nl: 4bak +od ingezet, stuurbekrachtiging, lederen bekleding, kachelunit en dashboard gewisseld en een centrale vergrendeling met afstandbediening ingebouwd (echt kicken die alarmlichten bij het sluiten en openen van zoââ¬â¢n oude bak).
Ik heb de auto nu een jaar en vind het echt geweldig om er lekker aan te sleutelen, maar........ er is altijd meer. Ik heb nu een kachelunit met airco (incl. alle toebehoren) uit een 240 polar uit 1992 op het oog, maar past dit zomaar? Heeft er iemand ervaring mee? Moet er veel aangepast worden of past het totaal niet. Wie heeft er tips en wellicht kan ik binnenkort de uitdaging aangaan? Alvast bedankt voor de reacties.
M.vr. Volvogroeten
Arno Borgonjen
244 uit 1976, 228 dkm LPG