Topics: 7
Heb nu een paar weken mijn 240 estate, dus word tijd dat ik me even voorstel.
Mijn naam is Jack en ben bijna 61.
Zoals in het onderwerp al staat had ik mezelf een Volvo estate beloofd als ik in de Vut ging.
Vorig jaar zomer moest ik stoppen met werken en ben toen gaan spitten naar een wagen naar mijn zin.
Het is deze uit 1983 geworden natuurlijk bij aanschaf weer het nodige over het hoofd gezien, maar ik rij als een vorst en ben helemaal blij.
Hoop dat het lukt met de foto.
Tot later
Jack
Topics: 4
Welkom Sjaak,hier op het forum ,en proficiat met je (nieuwe) aanwinst.
Topics: 21
Ziet er netjes uit
heb er nog wel een mooi setje velgen voor liggen
gegroet Nicky
Erikhans schreef:Welkom Sjaak,hier op het forum ,en proficiat met je (nieuwe) aanwinst.
Hartelijk dank, zit al vaak te genieten van alle verhalen.
nick740 schreef:Ziet er netjes uit
heb er nog wel een mooi setje velgen voor liggen
gegroet Nicky
Bedankt voor je aanbod. Toen ik 'm kocht zaten er heel voute wieldoppen op, en velgen waren flink roestig.
Ik heb deze al wat opgeknapt en gespoten.
Nogmaals bedankt.
Tot Hoors.
Topics: 26
Mooi! Komt rechtstreeks uit Zweden denk ik? Hoeveel km staat er op?
Wat verbruikt'ie? Wat zeggen de buren ervan? ;D
Topics: 257
ook zonder servo? De mijne wel ...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Nee niet uit Zweden. Heb weken op blocket gezeten, en keek er heel erg naar uit om daar een wagen te gaan halen, ik was daar voor het laatste toen ze nog links reden .Pffffffff
Deze komt uit Oostenrijk. Heb 'm daar zelf niet vandaan, maar van een "handelaar"uit Enschede die ze o.a. daar vandaan heeft.
Verbruik nog niet echt berekend, vroeger struisvogel geweest, wist dat het een slokkie zou zijn, maar kan er nog mee leven. Ik rij niet van die giga afstanden.
Deze heeft stuurbekrachtiging en een 5 bak.Heeft bijna 2ton op de teller, maar kan het niet echt controleren.En betreffende de buren, begrijpen er niks van dan weer die auto dan weer een Volvo en soms ook de Morris Minor Traveller, als ouwe Anglofiel kan ik daar echt geen afscheid van nemen.
Ben nog een poos bezig geweest met een man in Zweden die een mooie had staan, maar 4 bak en geen stuurbekrachtiging en dat deed me er toch vanaf zien.
Topics: 35
Prachtige wagen. Heel veel plezier er mee.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Volvodiesel schreef:Prachtige wagen. Heel veel plezier er mee.
Dank je als het plezier minimaal blijft zoals het nu is , mag ik niet klagen.
Bestuurdersstoel was doorgezakt , via marktplaats goede gekocht voor niet te veel, ook blauw maar andere stof. Zitting overgezet en stof daarna omgezet.
Pff ik word nog een soort van handig. ;D