Topics: 31
Ik heb gisteren een andere baan aangeboden gekregen ;D. Bij mijn nieuwe functie hoort een mooie witte Slopel Astra Station van de zaak. Maar dat betekent wel dat mijn Volvo in de ruststand gaat :'( Elk voordeel heb zijn nadeel, zou Johan zeggen :-\
Omdat ik geen garage heb, wil ik de Volvo netjes inpakken. Moet even kijken hoe vaak we de Volvo nog gaan gebruiken, anders ga ik op zoek naar stalling.
Nu zijn er wel standaard autohoezen te koop, maar zullen die wel over een niet-standaard auto passen? Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand heeel toevallig wat liggen? :
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 21
Nu alweer een andere baan Erik. Je werkt hier pas. Kun je niet beter de Astra houden voor zakelijk en je 265 voor prive. Je hebt dan ook geen bijtelling meer. Het is toch zonde om je mooie volvo in de staling te zetten.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 42
Gefeliciteerd Eric! (maar idd wel vlot,...)
Maar idd zoals Bert ook al zei, je kan beter de Volvo prive blijven rijden en de Slopel zakelijk. Oke je moet dan wel zelf de peut weer gaan betalen maar je baspaart je de 25% bijtelling van zo'n Slopel.
En zo nu en dan een stukkie rijden is volgens mij goed voor het beestje. ;D
Ik kan aan de slag als projectbegeleider bij BUVA (voor Jan misschien wel bekend). Werk vanuit huis en af en toe de boer op met de Slopel. Zo'n baan laat je niet liggen natuurlijk.
Prive rijden met de Volvo zal ws. wel gebeuren, maar dat zal ook weinig voorkomen omdat we hier alles dichtbij hebben. Met stalling bedoel ik niet achterin in een boerenschuur, maar onderdak in de buurt (garagebox oid) waar ik hem snel op kan halen. Maar dat wordt ff zoeken natuurlijk, vandaar dat een jasje voor de Folfo me wel een goed idee lijkt.
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 26
Erik, als je nu de slopel wel prive gebruikt, kan je de Volvo all-risk verzekeren,.. 7500 per jaar toeren en met je slopel geen administratie,..
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 21
Erik265 schreef:Ik kan aan de slag als projectbegeleider bij BUVA (voor Jan misschien wel bekend).
Ik ken de BUVA van hang en sluitwerk. Zelf jarenlang in een groothandel in hang en sluitwerk gewerkt. Buva leverd alleen rechtstreeks aan de bouw maar af en toe ook met ze te maken gehad.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
kom zowaar
deze tegen.
heb voor de autohoes omvoor m'n Samba geloof kleine â¬100,- betaald, kunt beter bovenstaande nemen, is goedkoper en zeker niet slechter :-\ :-\ :-\
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Kat int bakkie Eric! Op naar de Lidl dus
530cm moet wel lukken, en voor 16.99 wil ik de gok wel wagen. Bedankt voor de tip, PP!
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 36
Let wel op met regen: als de hoes nat blijft dan kan het wel eens heel hard gaan :-\
Maar de zon maakt ook veel kapot, dus dat bespaar je al..
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter