Topics: 4
Na een spoed-post toch effe deftig hallo komen zeggen hierzo:
Heb al met vanalles en nogwat rondgereden, van Volkswagen-bus tot Renault 4 en van Peugeot-slee tot Toyota-4x4 maar dit is m'n eerste Volvo en ik moet zeggen: wauw...
Rijdt als een trein, je zit lekker comfortabel, hoog veiligheidsgevoel, en dan die lekkere achterwielaandrijving... rrrr
Bovendien vond ik de combinatie belastingvrij rijden op lpg ook wel interessant.
Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met zelf sleutelen dus ik denk dat ik van tijd tot tijd de raad van ervaren sleutelaars hier op het forum wel kan gebruiken (hopelijk niet te vaak).
Nog een paar plaatjes:
Topics: 9
hartelijk welkom hier, en hoe ben je aan jou volvo gekomen? Na lang zoeken? Wat voor een motor ligt erin? En natuurlijk heel veel plezier van je 244!!
Volvo 240 GLT<br />Volvo 240 VAN (overleden)<br />Volvo 340 met jarratel aandrijving
Topics: 4
M'n vriendin en ik vinden dit allebei al heel lang mooie auto's, en toen we deze zagen staan hebben we niet lang getwijfeld. Er ligt een B20 in, ik heb begrepen dat die ook nog in de amazones heeft gezeten?
Op de planning staat nog de Volvo ook weer goed op benzine laten rijden, omdat er lange tijd enkel mee op gas is gereden is de carburateur aan een paar nieuwe onderdelen toe, het schijnt dat dit voorkomen kan worden met een vacuümslang die de vlotternaald op z'n plek houdt? En dan nog een nieuwe voorzetel of twee, een gordel die weer netjes oprolt.
Enfin je ziet dat er nogal wat "het schijnt" en zo in m'n verhaal voorkomt, we hebben de wagen nog niet zo lang en moeten haar nog een beetje leren kennen zie je.
Topics: 78
Citaat:Heb al met vanalles en nogwat rondgereden, van Volkswagen-bus tot Renault 4 en van Peugeot-slee tot Toyota-4x4
Toyota hilux 4x4 enkelcabine .....
Heb ik ook nog gehad .Verreweg de leukste auto die ik gereden heb. (vloeken in deze kerk )
Moest de deur uit omdat m'n vrouw ineens een dikke buik kreeg.
Rijd nu zo'n suffe gezins V40.