Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hulp gezocht bij een aantal zaken...
Op het forum heb ik al verschillende malen gepost m.b.t. het restauratieproject van mijn vaders 245 gle naar een 245 turbo (b21et). Nu doen wij alles zelf, maar zijn er nog een aantal punten waar vraagtekens blijven, zoals het goed afstellen van de motor en het functioneren van de klokkenwinkel (juist afstellen en elektra is ons zwakke punt Wink. Hierbij is het nu de vraag of er mogelijk mensen zijn op dit forum die hier verstand van hebben om zo deze laatste puntjes op de I te kunnen zetten. Natuurlijk zal hier, in overleg, een gepaste vergoeding tegenover staan dan wel financieel of de mogelijkheid gebruik te maken van onze de sleutelruimte met brug en alle overige noodzakelijke gereedschappen etc. Eventueel kunnen wij, mijn vader, ook wat laswerk doen.

Een ieder met kennis van deze auto / motor, die een keer tijd en zin heeft, kan dit dus laten weten. De locatie van werkplek is bij Culemborg vlak naast de A2 op de hoogte van afslag Everdingen. Wel makkelijk voor mogelijke enthousiastelingen uit het hoge noorden of verre zuiden van ons kikkerlandje ;D.
Antwoord
mocht ik wat tijd vinden kan ik je wel helpen met de klokkenwinkel.

van het k-jet gebeuren moet je niet bij mij zijn.
Antwoord
Super, die klokkenwinkel blijft een beetje een misterie!? Het blijft lastig te controleren of alle aangesloten lampjes ook correct functioneren. Hoe zullen we het verder afspreken?
Antwoord
dat zal voorlopig helaas nog niet zijn, ik ben eerst met saint zn volvo bezig, maar mocht ik een middagje of avondje vrij hebben kan ik je misschien even bellen?

moet je anders even je tel. nr. mailen; jelmar -apenstaart- tiscali.nl
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Intercooler foto's gezocht! thuur 10 8.249 26 May 2006, 20:54
Laatste bericht: Ticcie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)