9 April 2007, 22:12
Ik heb vandaag weer wat geknutseld aan m'n Turbo project en was bezig met het inlaatspruitstuk van de 740i te monteren.
Paar vraagjes:
* Gebruik je het gasklephuis van de 240 turbo hierop? Het past wel, maar de koudestartinjector komt dan erg hoog te zitten (en is te kort geworden, hoe los je dat op?)
* Iemand goede ideeen om de injectorgaten af te doppen zonder ze dicht te lassen? Wil ze later gebruiken voor LPI nl.
* Het originele spruitstuk zit met een flinke steun op het blok. Ik zie hiervoor geen mogelijkheid met dit spruitstuk. Is het nodig, of heeft Volvo later besloten dat dat toch iets teveel van het goede was?
Paar vraagjes:
* Gebruik je het gasklephuis van de 240 turbo hierop? Het past wel, maar de koudestartinjector komt dan erg hoog te zitten (en is te kort geworden, hoe los je dat op?)
* Iemand goede ideeen om de injectorgaten af te doppen zonder ze dicht te lassen? Wil ze later gebruiken voor LPI nl.
* Het originele spruitstuk zit met een flinke steun op het blok. Ik zie hiervoor geen mogelijkheid met dit spruitstuk. Is het nodig, of heeft Volvo later besloten dat dat toch iets teveel van het goede was?

