26 January 2007, 23:41
Mogelijke oplossing voor mensen waarbij de "stalen"kern van het stuur los heeft gelaten van de zachte omkleding. Je merkt dit direct als je de buitenkant( kunststof) van je stuur rond kan draaien over de kern.
Had dit ook in mijn 245SE en heb het volgende gedaan.
Via Via een paar injectienaalden met een relatief dikke naald te pakken gekregen.
De spuit gevuld met Bison Kit en de naald door de buitenkant en schuimlaag tot op de salen kern geduwd en deze "lege" ruimte gevuld met de lijm. Doe dit op een plek waar je normaal niet met je vingertoppen bij kan.
Het hele zaakje en week laten uitharden en voila stuur weer helemaal inorde en wat belangrijk is geen last van gaatjes in de belkeding van het stuur, waar je anders onbewust aan zit te plukken tijdens het rijden
Had dit ook in mijn 245SE en heb het volgende gedaan.
Via Via een paar injectienaalden met een relatief dikke naald te pakken gekregen.
De spuit gevuld met Bison Kit en de naald door de buitenkant en schuimlaag tot op de salen kern geduwd en deze "lege" ruimte gevuld met de lijm. Doe dit op een plek waar je normaal niet met je vingertoppen bij kan.
Het hele zaakje en week laten uitharden en voila stuur weer helemaal inorde en wat belangrijk is geen last van gaatjes in de belkeding van het stuur, waar je anders onbewust aan zit te plukken tijdens het rijden
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import