17 May 2010, 23:04
Het administratieve verouderingsproces is vast wel bekend bij de fiscus maar ze hebben geen middelen om er wat aan te doen.
Enige keer waarbij papieren bekeken worden is bij verkeerscontroles, en dan moet de dienstdoende agent maar net weten hoe Volvo's er in 1977 uitzagen, en in 1983, en in 1984, etc.
APK hetzelfde, alhoewel de kans op enige inhoudelijke kennis daar wat groter is. Keurmeesters hebben geen enkel belang of verplichting hun klanten te verlinken.
Maar als ze besluiten er een klein opsporingsteam op te zetten, wat Marktplaats etc. in de gaten houdt, zijn ze zo klaar denk ik.
Enige keer waarbij papieren bekeken worden is bij verkeerscontroles, en dan moet de dienstdoende agent maar net weten hoe Volvo's er in 1977 uitzagen, en in 1983, en in 1984, etc.
APK hetzelfde, alhoewel de kans op enige inhoudelijke kennis daar wat groter is. Keurmeesters hebben geen enkel belang of verplichting hun klanten te verlinken.
Maar als ze besluiten er een klein opsporingsteam op te zetten, wat Marktplaats etc. in de gaten houdt, zijn ze zo klaar denk ik.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969