8 December 2008, 21:21
Voor de rally rijders opgelet: Leuke rally 245! Ook leuk voor een PPO projectje denk ik zo.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ebay/marktplaats enz> deel XVI..
|
8 December 2008, 21:21
Voor de rally rijders opgelet: Leuke rally 245! Ook leuk voor een PPO projectje denk ik zo.
8 December 2008, 21:50
TheSaint77 schreef:Voor de rally rijders opgelet: Leuke rally 245! Ook leuk voor een PPO projectje denk ik zo. Tsja :-\
8 December 2008, 22:00
ik vin grappig. Voor dr bij. ;D Maar ik heb nu ff andere prioriteiten.
8 December 2008, 23:38
ik vind hem wel mooi zo, uiteidelijk is zo'n station toch een werkbak bij uitstek.
heb je de accu al eens bekeken? t'is zo'n coil-type die ook zoals hier het geval is op z'n kant kan liggen. het zuur loopt er dan niet uit. volgens mij is er wel wat met de eisen die het aan de dynamo stelt zo'n coil-accu, ik dacht iets met de afgeregelde spanning o.i.d.????
9 December 2008, 09:02
Bedoel, als je deze wagen wilt rijden vindt ik ook dat je er mee naar Beijing geweest moet zijn. Maar das mijn bescheiden mening
9 December 2008, 11:23
Postma 245 GL schreef:Bedoel, als je deze wagen wilt rijden vindt ik ook dat je er mee naar Beijing geweest moet zijn. Maar das mijn bescheiden mening mwaah...ligt er aan. Als je dezelfde prestaties er mee wil gaan doen (met VROM naar de poolcirkel bijv) dan vind ik het wel interessant. Maar inderdaad wel door blijven gaan met dat soort 'duurtesten' ;D "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
9 December 2008, 11:38
TheSaint77 schreef:Maar inderdaad wel door blijven gaan met dat soort 'duurtesten' ;D Misschien idee voor de volgende Volvolvo puzzelrit? Leuk eindje rijden weet ik toevallig Kon toen in 3,5 dag ;D
9 December 2008, 21:27
Forse prijs maar qua kleur,interieur en opties de uitvoering van de 245 die ik het allermooiste vind.
Ik zou alleen de bumpers vervangen door alu bumpers http://auto.marktplaats.nl/volvo/2138596...1984.html? Trouwens geen klein bedrijfje: 450 auto's op voorraad :o
9 December 2008, 21:36
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|