14 January 2020, 11:07
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15 January 2020, 10:16 door JaapV.)
(13 January 2020, 20:22)Grey240Polar schreef: Haha, voor een auto met 185.000 km op de teller is het best handig dat ze de 190.000 (290.000?) en 200.000 km beurten ook maar alvast hebben afgestempeld...
"Archieffoto's" zeggen ze, maar dat vind ik moeilijk te geloven. De foto's van de onderhoudshistorie vind ik daar wel een duidelijke aanwijzing voor. En toevallig zijn die "archieffoto's" in hetzelfde seizoen gemaakt.
En ondanks de handelaarsplaten kun je op de voorste plaat genoeg zien van de laatste twee letters: TF (de tweede letter kan geen E zijn).
Ik zie een paar kenmerken die ze niet allemaal zullen hebben die de voormalige eigenaar vast nog wel weet. @JaapV, zijn dit echt archieffoto's of is dit gewoon jouw auto geweest?
Ik heb 4 jaar in deze auto gereden. Zelfs de verkeerdom geplakte elandstickers zitten erop. ;-)
De reden waarom ik hem heb verkocht was omdat de kosten te hoog werden. Er moest een nieuwe radiator (klein lek) en een nieuw uitlaat-spruitstuk (bijna doorgeroest) op. Daarnaast waren er allerlei kleine zaken die niet werkten of kapot waren: airco moest bijgevuld, scheur in leer rugleuning chauffeursstoel, bediening ontwaseming (vacuum), binnenverlichting, centrale deurvergrendeling, linkerachterband loopt langzaam leeg, irritante rammel uit het koppelingshuis, kachelkraan, kilometerteller (tandwieltje), etc.
Misschien is alles hersteld, maar mocht je gaan kijken, wees kritisch!
En natuurlijk zat er roest op de bekende plekken.
Nog even ter verduidelijking: ik heb 'm gekocht met 313.000 op de teller. Na 10.000 tandwieltje kapot. Daarmee nog drie jaar gereden. Feitelijke kmst. zal dus ongeveer 350.000 zijn.
Dit zijn geen archieffoto's. Het is echt mijn auto. Volgens mij zijn deze foto's afgelopen weken genomen bij het poetsbedrijf.
1993 245 Polar B230F M47