1 July 2012, 20:01
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 July 2012, 20:05 door BartWillem.)
Yellow240 schreef:Volgens mij klopt ie gewoon hoor. Interieur is des 83's en volgens mij is de paravaan ook okà (kan het op m'n iPhone niet zo goed zien). Schade gehad en nieuw neusje erop gezet en rotte deuren vervangen wellicht.
Dubbele rooster op de eerste foto te zien.
Terug naar de 740: die is toch echt zeker omgekat. Heb nu een mailtje terug en het is gewoon een 740 Turbo uit 1990. Er zit ook gewoon een turbo en intercooler op etc, terwijl het op kenteken gewoon een simpele B230K moet zijn. Volgens de verkoper moet er een nieuwe uitlaat onder en nieuwe achterbanden op komen (precies het werk wat de door mij genoemde 740 Turbo had die onlangs verkocht is). Nu zullen wel een aantal gaan roepen dat een turbo er zo in gelegd is: dat klopt, maar als de eigenaar dat zou kunnen, waarom fixt 'ie dan niet de uitlaat eronder? Heel wat minder werk dan zo'n turbo-blok erin lepelen.
Volvo 142 B23 schreef:Maar dan is de APK keurmeester dus een klikspaan geweest. Waar ik overigens niet heel erg mee kan zitten. In principe had iedereen de politie kunnen bellen, dat kan ook de APK keurmeester doen als et em niet zint.
Dit was bij de RDW zelf. Maar mocht een APK-keurmeester zoiets tegen komen, dan heeft die wel zoiets als een meldplicht. Maar dat valt natuurlijk lastig te controleren. Ik ken in ieder geval genoeg garages die (overduidelijk) omgekatte auto's weigeren om aan te sleutelen of te keuren (zij willen dit niet om elke mogelijke aansprakelijkheid te voorkomen).