19 June 2019, 16:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 June 2019, 16:25 door Nicolaas H.)
Hoort de C=cruise control nou bij de motor of niet? Toch maar hier geplaatst.
Cruise control valt steeds na enkele seconden weer uit of kan sowieso niet ingeschakeld worden. Ik vermoedde ergens een vacuumlek. Klopt waarschijnlijk ook want vond een gaatje in het balgje. Ik vermoed als gevolg van de hitte van een hete slang die naar de verdamper loopt.
Vragen:
- Kan ik dit repareren? Hoe dan? [Zie foto.]
- Kan ik dit nog ergens kopen? [Scandix heeft het zelfs niet.]
- Wat is een effectieve manier om de hitte af te wenden?
Cruise control valt steeds na enkele seconden weer uit of kan sowieso niet ingeschakeld worden. Ik vermoedde ergens een vacuumlek. Klopt waarschijnlijk ook want vond een gaatje in het balgje. Ik vermoed als gevolg van de hitte van een hete slang die naar de verdamper loopt.
Vragen:
- Kan ik dit repareren? Hoe dan? [Zie foto.]
- Kan ik dit nog ergens kopen? [Scandix heeft het zelfs niet.]
- Wat is een effectieve manier om de hitte af te wenden?
![[Afbeelding: 48092316711_d8ed5ab468_b.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/48092316711_d8ed5ab468_b.jpg)
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]