Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lampje OD automatische bak
net nieuw relais binnen en erop gezet, is alleen wit ipv oranje, maar nr. corresponderen, dus zit wel goed, maar met de oranje brandde het pijltje op het dashboard niet als ze was ingeschakelt, en met de witte wel.
hoe hoort het te zijn? starten en lampje zien en OD er standaard op zitten, en knopje indrukken om OD eraf te gooien, of andersom?
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Als je de OD uitschakeld gaat het oranje pijltje op het dash branden.

vind het een beetje kromme schakeling en ook een krom symbool, maargoed........
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
bij mij dus nu net andersom, lampje brand= OD ingeschakeld, lampje uit= OD uit :roll:
maar als je 'm start brand lampje ook, hoort dat dan?
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
In jou geval dan wel, ja :lol:

Bij het starten word de od weer aangezet.

heb je niet een stekkertje verkeerd om opgestoken?( of stiekum een verkeerd relais)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
stekker kan niet verkeerd om, zit 5 polige schuifjes op, maar rij sinds vandaag wel weer 1 op 7.5 ipv 1 op 5 :lol: :lol:
Antwoord
Nee,als je hem start niks, als je m inschakelt brand OD en als je hem uitschakelt niks,Toch?lijkt me logisch dat het zo hoort.Ik gebruik wel altijd even de koppeling bij het uitschakelen van de OD.Is dat verstandig of onnodig?
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
ja dat kan, maar we hebben het in mijn geval over eeen AUTOMAAT, dus koppelen lijkt me niet handig Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
Yep, het uitschakelen als de OD aan staat lijkt me logisch. Hij moet natuurlijk standaard meedoen....
[img][/img]
Antwoord
hij hoort gewoon standaard inderdaad uit te zijn dat controle lampje. De OD staat standaard 'aan' om door de automaat ingeschakelt te kunnen worden. Als je dus op dat knopje drukt, druk je de OD uit en gaat dat lampje (met inderdaad een vaag symbool voor deze actie) aan.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ombouwen van 850 T5R met 70R-serie automatische bak mathieu_p 11 9.536 16 June 2013, 07:28
Laatste bericht: Dirk342
  Automatische versnellingsbak onder een 945 LPT Bill 1 1.987 23 March 2009, 10:47
Laatste bericht: wanderer
  automatische bak storingsgevoelig? FZ06XY 2 2.671 12 February 2009, 12:52
Laatste bericht: Jw240

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)