Hallo,
Tot mijn stomme verbazing werkt deze niet meer! Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Vind het eigenlijk wel vreemd dat nu juist zoiets het niet meer doet.
Vervanging op dezelfde wijze als de klokken zoals beschreven in een ander topic??
Rene
Topics: 38
Wie zegt dat de meter kapot is?
kapotte sensor, kapotte draad, slechte verbinding doen ook mee!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 41
thermostaat??
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 18
Ervan uitgaand dat je de watertemperatuurmeter bedoelt : werkt je benzinemeter nog wel?
Topics: 11
Waarschijnlijk gewoon de bedrading naar je temperatuurmeter van je dash

Even stekkertje controleren;
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Topics: 22
in de tellerkast zit ook een stuk printplaat voor de temperatuurmeter. dat wil wel eens kapot gaan. Gewoon overbruggen, dat is een compensatiecirquit dat er voor zorgt dat de meter niet erg uitslaat als de motor warmer word (zodat mensen niet inpaniek raken...onzin).
Ergens had ik er foto's van gevonden...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 30
Het viel mij vanmorgen op dat mijn motor een paar druppeltjes olie lekt bij de aftapplug.
In de aftapplug zit een sensor voor de temp. van de motorolie.
De plug zelf krijg ik niet vaster gedraaid zonder overdreven geweld.
Zou het kunnen dat de plug lekt "door" de sensor heen :?:
Heeft iemand dit al eens meegemaakt :?:
De sensor werkt overigens niet.....
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 30
deusjevo schreef:Het viel mij vanmorgen op dat mijn motor een paar druppeltjes olie lekt bij de aftapplug.
In de aftapplug zit een sensor voor de temp. van de motorolie.
De plug zelf krijg ik niet vaster gedraaid zonder overdreven geweld.
Zou het kunnen dat de plug lekt "door" de sensor heen :?:
Heeft iemand dit al eens meegemaakt :?:
De sensor werkt overigens niet.....
Bumperdebump naar boven....
Niemand :?: :roll:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 11
gewoon een nieuwe aftapplug zonder sensor plaatsten? :roll: Ik heb geen idee hoe zo'n ding met sensor er uit ziet, maar kan me best voorstellen dat het kan gaan lekken
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.