8 August 2006, 00:36
De Veertjes
|
8 August 2006, 01:12
Toch nog even wat meer tekst. De groene heb ik vorig jaar gekocht voor mijn lief. Zij valt op deze auto. Nu, na 40.000 probleemloze km heb ik ik er eentje bij gekocht. Echt een snoepje! Met zowaar ruitewissertjes voor de glazen en een pnematische niveau regeling op de achteraa, af fabriek. Eerst nog een keuring en de vloeistoffen vervangen en dan........
groet allemaal, Henk-Jan
8 August 2006, 09:36
Mooi spul, Henk-Jan! Allebei ook 'echte' 240 kleurtjes........nu nog een oranje en zo'n mosterdgele....... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
8 August 2006, 09:50
Welkom mededorpsbewoner.
Die groene ken ik, die zie ik wel eens rijden en staan. Hij is echt heel mooi. Die blauwe is trouwens ook mooi. Veel succes met de keuring. Een heel mooi span voor de deur. (Ook met die Avento.)
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
8 August 2006, 12:51
He wat leuk! Een zeewoldenaar.
Ook mooi spul....zo'n 480. Of ik het hele kleurengamma bij elkaar spaar? Eerst nog meer ruimte dan. Groet, veertje
8 August 2006, 15:44
Jep, ook inwoner van Zeewolde.
En regelmatig in een van de huizen ergens tegenover jou te vinden. (Zelf woon ik in Noord) Dus vandaar dat ik de groene herkende. Sinds wanneer heb je die blauwe. Daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gekeken. Maar even off topic. Je vraag over LPG inbouwen in de blauwe op het 240-260 registerforum kan je beter ook hier even stellen (heb je sneller antwoord) Maar ik kan in ieder geval al zeggen dat Lean Messman uit Son (wel wat uit de buurt voor jou) een goede inbouwer is. Met name voor de 200 en 700 series. Maar er zijn er meer.
8 August 2006, 18:23
Ongelooflijk zeg ! De staat waarin die lichtblauwe Volvo verkeert>
Heb je 'm zelf uit Zweden gehaald?
8 August 2006, 21:15
480rider,
Bedankt voor je tips. De blauwe heb ik ongeveer sinds half juni en staat binnen. (te schreeuwen om aandacht). Jos ik heb hem niet zelf uit zweden gehaald, maar gevonden bij een partikulier via marktplaats. Wel goed zoeken en uitkijken, maar voordeliger dan bij de bekende handelaren. Waar je ook kijkt, echt overal even gaaf, genieten!!
9 August 2006, 21:26
Veertje ik zag de groene vanavond weer staan (met een zwarte S60 erachter) Die ziet er echt voor z'n leeftijd en km-stand goed uit.
Ik ben benieuwd naar de blauwe.
10 August 2006, 00:02
He 480rider,
Trek maar aan de bel hoor! Hij staat binnen. Ik vanavond via de papieren de monteur uit Ludvika SE die de laatste service beurt heeft uitgevoerd kunnen opsporen. Ik heb hem gemaild of hij meer informatie over de auto en zijn vorige (vermoedelijk eerste eigenaar) kan geven. Ben heel benieuwd!! Groet, Henk-Jan |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
vervolg De Veertjes | Veertje | 10 | 6.831 |
2 November 2006, 16:30 Laatste bericht: TheSaint77 |
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)