Topics: 1
Hallo allen, wij zijn bezig met het opknappen van een P1800 Jensen en zijn nu op zoek naar een stel voorstoelen die iets meer comfort/veiligheid geven dan de originelen. Heeft er iemand ervaring/ ideeën hoe we dat het beste kunnen aanpakken?
Inmiddels hebben we marktplaats afgestruind en daar is voldoende keuzen, de vraag is alleen; past het allemaal. Waar moeten we op letten.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Groeten,
Jörgen
Topics: 12
Hoi, ik heb geen ervaring met asymmetrische opgestelde stoelen maar het lijkt me niet echt praktisch. We willen de auto gebruiken voor lange tochten dus zit je lange tijd achter het stuur. Ziet er wel erg comfortable uit.
Topics: 12
Zoals je op de derde foto kunt zien, staan de rails van de originele stoel niet op gelijke afstand van de zijkanten. Dus asymmetrisch, ivm. de tunnel. De Porschestoelen hebben dit niet, dat vereist dus wat kunst- en vliegwerk. Ze staan er nu in, netjes op de goede plek tov. het stuur.
Heb even gekeken op mp, toevallig worden er nu een paar porsche 997 stoelen aangeboden alleen prijs technisch niet verantwoord

. Zie wel een merk scheel....weet alleen niet of het ook past.
Topics: 163
Zou er vanuitgaan dat niets 1op1 past.
Je zal zelf iets van een frame moeten maken, eventueel van je oude p1800 frame. Of (zelf) wat lassen. Dan kan je alle stoelen die tussen de deur en tunnel passen gebruiken.