Hallo ik ben Sam, ik ben 14 jaar en heb nu al een volvo van mijn opa gehad ik ben er super trots op en sleutel er vaak aan samen met mijn opa jammer dat het een l serie is dat is namelijk de goedkoopste versie van het stel er zitten zelfs geen boxen in daarom heb ik al boksen gekocht ze waren best duur maar het zijn wel echte pioniers voor de rest Wil ik heb wat sneller maken maar dat gebeurt pas later als ik een echt goede baan heb nu was ik auto's elke zaterdag hij staat lekker droog bij me stiefvader in de loods het mooie aan mijn volvo vind is de oranje lak laken is is dezelfde kleur als het interieur hier wat foto's
Let niet op de Q7 die ernaast staat die is van me stiefvader
Jou opa heeft wel smaak voor lampen en grill want die komen van een 79-er ........
Is de volvo net zo roestvrij als dat hij mooi is?
Ik zeg: De komende 3 jaar lekker knutselen aan een B230FK. Zorgen dat je met je 17-e het rijbewijs heb en die B230FK een keertje laten brullen met je opa erlangs! (vanwege de rij-ervaring!!)
Op de engelse volvo site is ook een jonge knaap ooit op zijn 16-e met zoiets begonnen (Steve of zoiets). Hij is nu van die 244 een perfecte oranje 244 aan het maken.... http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=46997
dat topic is in 2007 begonnen. Ik hoop dat het virus niet hetzelfde effect heb op jou. Want volgens mij blijft er dan weinig tijd over voor een ander sociaal leven.
14 jaar en nu al een baksteen en originele hollander zo te zien. Ik heb zelf een 245 uit California een witte. Hij is helemaal mat door de californische zon en zand. Hij word hoogglans zwart met veel gepolijst RVS en aluminium, mooi setje corona's met grote doppen of polaris en de wagen moet minimaal 4 cm naar beneden. Ik hoop dat mijn zoon van 16 de wagen wil hebben anders ga ik er weer zelf in rijden denk ik.
RM schreef:14 jaar en nu al een baksteen en originele hollander zo te zien. Ik heb zelf een 245 uit California een witte. Hij is helemaal mat door de californische zon en zand. Hij word hoogglans zwart met veel gepolijst RVS en aluminium, mooi setje corona's met grote doppen of polaris en de wagen moet minimaal 4 cm naar beneden. Ik hoop dat mijn zoon van 16 de wagen wil hebben anders ga ik er weer zelf in rijden denk ik.
Ja.. zo heb ik al een amazone en nu bezig met een 245 turbo onder het mom.... Goedkoop rijden voor een van de jongens!? Maar die rijden alleen met de leasebak vh werk! Kan ik straks de bijtelling betalen en lekker in de volvo tijdens de weekends.....
Hahah ja ik ben super blij met mijn opa en zal zeker veel tijd aan mijn volvo besteden. Ik zal vaak op dit forum blijven kijken en misschien antwoorden want hier staat veel handige informatie. Wat mijn typ fouten betreft dat komt Door mijn tablet.
volvo244l schreef:Hahah ............typ fouten betreft dat komt Door mijn tablet.
Met die typ fouten valt het wel mee. Zo is die Drk uit Bladel als een jonge god hier begonnen!!!! en dat komt dus helemaal goed.....
Maar volgens mij was de topic starter een lange zin zonder een enkele punt. Dat ligt niet aan je tablet. Gewoon ff een studie (vlgs Yellow) Interpunctie doen. Daarna komt het helemaal goed.