Topics: 135
OK, net gisteren een cruise-control (voor oudere modellen 240) set uit de USA binnengekregen!! Wel mooi allemaal compleet. Ik had m 'gewonnen' voor een prikkie!
nu nog ff checken of het zo is zoals de verkoper zegt (betrouwbare kerel hoor, heb al vaker zaken met m gedaan) en dat dat allemaal op mn turbootje past.
In de handleiding heeft men t over een inductionsignal huppeldepup achter op de speedometer. Daarmoet je dus een stekker op aansluiten. Weet iemand of ik die heb?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 34
Als het je gelukt is zie ik graag je werkbeschrijving tegemoet
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Topics: 44
nee die heb je niet maar die kun je zo los bestellen bij volvo en er in schroeven ik heb hem er ook in gezet voor mijn navigatie
is eigenlijk gewoon een spoeltje achter in je klok met 2 stekkertjes er op
Volvo S70R B5234T4 M59
ok, moet ik ff checken want misschien zit die er al bij. Fijn dat jij dat weet en dat dat besteld kan worden! :-)
he Eric, da's interessant! Dus er zijn stekkertjes waarmee je een el. pulsgever voor je navi krijgt??? Weet je toevallig het artikelnr en prijs, want ik ben al heel lang op zoek naar zoiets.
ik moet dan even kijken waar ik mijn rekening heb gelaten
Volvo S70R B5234T4 M59
ok, ben benieuwd, want dan kan ik mijn navi eindelijk weer aansluiten!
kan de rekening niet meer vinden maar maandag heb ik dat zo opgezocht op môn werk en dan post ik het hier wel
Volvo S70R B5234T4 M59
graag!! Dankjewel alvast! Misschien anders ff nieuw topic bij electrische meuk aanmaken daarvoor. thankx
het onderdeelnummer van de inductiegever die achter in de klok komt tbv de originele cruise control van een 240 turbo is 1259264
en kost 20 euro ex de btw
(let wel op dit is voor een vdo klok die in mijn turbo zat heb je een yazaki dan is het een ander gevertje en uiteraard een ander onderdeelnummer)
er zitten 2 aansluitingen op de ene heb ik aan massa gelegt en de andere op mijn navigatie
Volvo S70R B5234T4 M59