1 September 2010, 15:04
LOL, al zijn advertentie's zijn verwijderd....
Afraders Ebay / Marktplaats
|
1 September 2010, 15:04
LOL, al zijn advertentie's zijn verwijderd....
1 September 2010, 19:04
Beetje klagen helpt soms echt wel. 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
1 September 2010, 19:55
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412 1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412 1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
1 September 2010, 22:17
ZwerverRoodbaard schreef:Daar hebben we d'r weer ÃÃn twijfelgevalletje, hij heeft geen abs oh nee, sierstripje zijscherm boven achterbumper, dakdragers 9serie stijl
1 September 2010, 23:04
Je hebt in Zweden anders steeds meer adresjes waar ze een auto graag even een '86'er van maken, dat soort figuren spelen in op die figuren die (particulier) handelen in oldtimers en zich niets aantrekken van het gezeik. "Vreemd" genoeg zitten dat soort figuren midden tussen de Nederlandse kolonies in Zweden.
Zelf heb ik geen goede ervaringen met die Ron: hij woont in Brabant en heeft een huisje in Zweden. Hij handelt regelmatig in Volvo's en als ik er 1 te koop heb staan mailt 'ie vrijwel altijd wel en loopt 'ie te huilen dat de prijs te hoog is want er is geen markt voor en moet zogenaamd veel aan gebeuren bladiebla *insert zielig angstinpratend verhaal en wees blij met zijn bod want anders raak je er niet van af* terwijl 'ie zelf geregeld plamuurbakken te koop aanbiedt voor flinke prijzen. Ik zou er in ieder geval nooit een auto van durven te kopen.
2 September 2010, 00:00
zelfde ervaring hier... tis een jankertje eersteklas.... wil geen stuiver uitgeven maar wel zelf "snel" geld verdienen door even 2500-3000 euro bovenop een auto te zetten zonder kenteken, transport of iets....
2 September 2010, 09:26
BartWillem schreef:Je hebt in Zweden anders steeds meer adresjes waar ze een auto graag even een '86'er van maken, dat soort figuren spelen in op die figuren die (particulier) handelen in oldtimers en zich niets aantrekken van het gezeik. "Vreemd" genoeg zitten dat soort figuren midden tussen de Nederlandse kolonies in Zweden. Begrijp ik daaruit dat in Zweden 86ers speciaal worden omgekat alvorens ze voor export naar NL worden aangeboden? Ik bedoel: een auto omkatten naar een 86er bouwjaar heeft binnen Zweden weinig zin omdat daar de belastingvrije grens niet 25 maar 30 jaar is,als ik goed geinformeerd ben.
2 September 2010, 10:12
jos245 schreef:Dat begrijp je goed, wordt op verzoek gedaan door particuliere Nederlanders die dan goedkoop een '87'er t/m '90'er op de kop tikken.BartWillem schreef:Je hebt in Zweden anders steeds meer adresjes waar ze een auto graag even een '86'er van maken, dat soort figuren spelen in op die figuren die (particulier) handelen in oldtimers en zich niets aantrekken van het gezeik. "Vreemd" genoeg zitten dat soort figuren midden tussen de Nederlandse kolonies in Zweden. Hetzelfde idee als Duitsers die doorhebben dat veel Nederlanders Benzjes kwamen halen (in Duitsland is het ook na 30 jaar oldtimer en geen 25 jaar) en daardoor gingen de prijzen ook ineens fors omhoog. ![]() ![]()
2 September 2010, 10:43
Citaat:Zelf heb ik geen goede ervaringen met die Ron: Hoorde gister ook weer een verhaal van iemand die (ongezien) een (op de foto's en volgens de eigenaar keiharde) auto van Ron heeft gekocht. Laten transporteren naar NL en daar blijkt hij compleet verrot te zijn. Sneue bak. Komt steeds meer voor in SE. Ze raken die wagens in SE voor hooguit â¬500 kwijt, en zien dat (argeloze) nederlanders er graag het 4-voudige voor over hebben. Easy money, dat dan wel weer. ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|