Topics: 85
Wel een vreemde naam voor een verkoper. Scantech is een groothandel van Saab en Volvo onderdelen, meest aftermarket (imitatie):
http://www.scantechproducts.com/carparts....269.1.php
Cibie, Bosch en RoBo hebben allemaal org. lampen geleverd aan Volvo.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 35
Hm, communicatiefoutje blijkbaar. De prijs voor de nieuwe koplampglazen is zonder de behuizing. De tweedehands zijn ongeveer dezelfde prijs, maar mÃt behuizing, alleen zitten er geen twee dezelfde glazen bij. Dit wordt duurder dan ik voor ogen had.
Heeft toevallig hier iemand nog een setje, bouwjaar 78-79 ?
Topics: 107
Je hebt ook nog de zwarte sierkappen rond de koplampen nodig. Of je grille de juiste breedte heeft voor de ronde koplampen dat weet ik niet zeker.
Klopt; de behuizing, de koplampglazen en frame errond en de sierkappen. Ik meen al uit vorige info begrepen te hebben, wat Scantech me ook bevestigde, dat ik mijn grille gewoon kan behouden. De behuizing van de ronde koplampen zou dezelfde breedte moeten hebben als de vierkante koplampen. Moeilijker wordt het met rechthoekige lampen, maar die heb ik toch niet. Onder voorbehoud dat de ronde koplampen van het tweede type zijn, met de minder diepe 'vlakken' (bouwjaar 78-79 denk ik).
De bovenste en onderste rond van mijn grille heeft wel een sierstrip. Denk niet dat de sierkappen van de ronde lampen een sierstrip hebben, niet?
Je hebt PB, Jos.
Topics: 163
Wat betreft sierstrip;
Als het goed is wel. Je hebt namelijk 2 type ronde lampen. Jij moet laatst versie hebben, dezelfde als PB240 (dirk) heeft. Het oude type is hoekiger, het plastic loopt horizontaal en verticaal en is niet glooiend en heeft ook geen sierstrip.
Ah ok, maar dan is die sierstrip niet in het chrome (zoals rond de vierkante koplampen). Bestaat dat überhaupt in chrome? ???
Maar maakt mij niet zoveel uit hoor ;D