Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
advies kofferbakmat aub
Ik ben op zoek naar een kofferbakmat voor de 245 ivm een Golden Retriever.
Wie dit merk en model hond kent weet waarom een kunststof/rubberen mat geen overbodige luxe is.

Ik heb op foto's al veel soorten kofferbakmatten gezien: rubber en harde plastic, hoge en lage opstaande randen.
Graag had ik gebruikerservaring ivm: welke zijn mooi passend & slijtage: snel geperforeerd ? & geur: ook in de zon!
Bij Scandcar zijn er nog nieuwe te koop (elders ook?): zijn deze ok?

Alvast bedankt voor de input.
Antwoord
Ik heb een hard plastiken met hoge opstaande rand. Andere ken ik niet. Ik heb geen hond.
Ik ben er erg tevreden over. Hard plastic is ook echt hard. Het valt niet mee het ding te
beschadigen. Makkelijk schoon te maken met de tuinslang. Hard betekend wel ook een
beetje dat dingen (en honden?) er makkelijk over schuiven. Een rotonde nemen met een
kratje bier achterin moet niet te hard. Maar dat spreekt Smile
Antwoord
ik kan die leveren voor 57,50 origineel Volvo. verzendkosten naar belgie word alleen een beetje duur >40eu
Antwoord
ik heb er al jaren een achterin liggen en het bevalt prima.
mijn golden retriever glijdt er niet over ofzo, het is toch een flinke jongen. stinken doet ie trouwens wel, in tegenstelling tot die mat :Smile

[Afbeelding: IM000632-1.jpg]

(mat kostte me in 2006 40 euro bij de dealer)
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Claus schreef:ik heb er al jaren een achterin liggen en het bevalt prima.
mijn golden retriever glijdt er niet over ofzo, het is toch een flinke jongen. stinken doet ie trouwens wel, in tegenstelling tot die mat :Smile

[Afbeelding: IM000632-1.jpg]

(mat kostte me in 2006 40 euro bij de dealer)

ik dacht ook al laat ik eens bij de dealer informeren, die kan ze niet meer leveren... kan ze nog wel op een ander adresje krijgen en aanbieden voor de prijs die scandcar vraagt
Antwoord
@ Claus : Dat is een rubberen exemplaar neem ik aan? Pasvorm zit wel goed zo te zien!
@ Stinky: harde plastic met hoge opstaande rand: deze exemplaren heb ik wel eens in Engeland gezien. Zijn ze ook goed passend en nog ergens verkrijgbaar? Opstaande randen zo'n 20cm dacht ik. Zwarte harde plastic ?
@ 242turbo? Welke mat kan je nog precies leveren? De rubberen of de harde plastic?
Antwoord
zo een als die van claus. rubber wil ik het niet noemen maar het is ook geen hard plastic, plastic maar flexibel :-\
Antwoord
Gandalf: 20 cm? Nee, ik heb een rand van zo'n 5 cm. Vind ik al hoog zat Big Grin
Antwoord
242-turbo schreef:zo een als die van claus. rubber wil ik het niet noemen maar het is ook geen hard plastic, plastic maar flexibel :-\
klopt, zo-een is het. past goed stinkt niet, opstaande rand van circa 5cm hoog
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
De rubbermat is ook bij estatesevice te koop voor ook 57,50. Hij voldoet bij mij ook al jaren goed en onze vorige hond een chow chow had er geen moeite mee en nu 2 samojeden evenmin.. de mat stinkt niet en de honden ook niet ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Graag advies, roest bij voorruit Volvo 245 herstelllen barstema 4 6.770 27 August 2017, 23:10
Laatste bericht: barstema
  Advies nodig: blanke lak spuiten over striping? Is dat nodig? ennn hoe moet dat? stockholmmarathon 3 4.154 6 June 2012, 22:34
Laatste bericht: pepijnwk
  Advies mbt roest Rob 13 6.299 26 June 2009, 22:31
Laatste bericht: Belg

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)