Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Discussie over gedrag...(tijdelijk topic)
Dirk242 schreef:Jammer dat dit uiteindelijk op deze manier afloopt.
De aanleiding tot dit topic is volgens mij het (intussen verwijderde) "Subaru topic" en de afsplitsing van het "Sneeuw topic".
Ik kan mezelf van de ene kant enorm aansluiten bij de wijze praat van Marc. Op internet doe je niet anders dan interpreteren van andermans tekst (maak er zelf maar het leukste van...).
Van de andere kant, je kunt ondanks dat, bepaalde teksten wel op de juiste manier lezen (schofterige opmerkingen bijvoorbeeld, hoe lollig ze ook bedoeld zijn...)
Nu wil ik hier eigenlijk niet met het vingertje gaan wijzen, maar (doe ik het toch) er "loopt" hier een figuur rond met intussen 500 posts, waarvan er maar amper positief of ontopic zijn. Diegene wordt enkele malen gewaarschuwd, maar gaat dolblij verder met het verzieken.
Als zo'n bepaald figuur dan vervolgens het volgende typt:
Citaat:En het is natuurlijk wel heeeeeeeeeeel erg jammer dat er iemand, die altijd klaarstaat voor anderen en met zóveel kennis, verdwijnt door persoonlijke aanvallen en geneuzel van sommigen!!
Dan word ik daar eerlijk gezegd best simpel van, want dat is zwaar onterecht.
Misschien ligt het aan mij en moet ik dan de andere kant op kijken. Misschien moet ik er maar gewoon om lachen, maar die beste man moet hier niet gaan vertellen dat andere mensen het voor Jelmar hebben verpest.
Ik denk dat er hier een soepele manier van modereren (is dit een woord?) wordt toegepast. En dat is eigenlijk ook best wel fijn, maar er zullen zat fora zijn waar er al lang een (tijdelijke) ban uitgedeeld zou zijn.

Dat Jelmar op zijn teentjes getrapt is en dat op deze manier oplost, prima. Misschien jammer, maar prima.

Ik kan me wel vinden in bovenstaand verhaaltje,

Alleen vind ik het niet prima (hoewel hij het zelf moet weten), maar vooral jammer als Jelmar weg zou gaan, ik zou graag nog een keer zaken met m doen.
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Dat laatste vind ik niet helemaal waar.

Jelmer levert hier een goede technische bijdrage, en die vertrekt door het gezeur. dat kan nooit goed zijn.

En natuurlijk, ik erger me ook aan de stijl die v700r hanteert. En ik zou m het liefst ALLE vliegen willen afvangen zogezegd, maar dat gaat niet natuurlijk.

En aan de andere kant, hij weet dat hij geen vrienden maakt. Hij is er -al dan niet tijdelijk-uitgegooid op minstens 2 Volvoforums. door dezelfde dingen, laat staan hoe dat bij andere forums zou kunenn zijn. Dus hij leert er niet van.
Laat ik zeggen.. Mij zou het niet zijn overkomen.

Maar voor hem pleit dat ik ook wel om hem kan lachen, en dat hij heel mooie technische dingen doet en daar over verhaalt.
dus kom op, we zijn geen vrouwen die "wel even een man zullen veranderen".
Samen komen we er wel uit, Ik hoop alleen ook op een beetje aanpassing van de overkant.

244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
***t_blijft_behelpen*** schreef:Dat laatste vind ik niet helemaal waar.

Jelmer levert hier een goede technische bijdrage, en die vertrekt door het gezeur. dat kan nooit goed zijn.

En natuurlijk, ik erger me ook aan de stijl die v700r hanteert. En ik zou m het liefst ALLE vliegen willen afvangen zogezegd, maar dat gaat niet natuurlijk.

En aan de andere kant, hij weet dat hij geen vrienden maakt. Hij is er -al dan niet tijdelijk-uitgegooid op minstens 2 Volvoforums. door dezelfde dingen, laat staan hoe dat bij andere forums zou kunenn zijn. Dus hij leert er niet van.
Laat ik zeggen.. Mij zou het niet zijn overkomen.

Maar voor hem pleit dat ik ook wel om hem kan lachen, en dat hij heel mooie technische dingen doet en daar over verhaalt.
dus kom op, we zijn geen vrouwen die "wel even een man zullen veranderen".
Samen komen we er wel uit, Ik hoop alleen ook op een beetje aanpassing van de overkant.

ben het eens dat sommige mensen hun ongezouten meningen wat meer kunnen nuanceren. Maar denk ook eens na en laat jezelf nou eens een keer niet beïnvloeden door anderen. Als het je niet zint, ga er dan ook niet op in en bedenk eens of het zin heeft of misschien bedoeld de ander het helemaal niet zo....

Vinden jullie jezelf nu ook niet een beetje ouwe wijven die zitten te zeiken?

Waarom mis ik hier de nuchtere mannenmentaliteit die zegt; wat een onzin allemaal. Ik laat me niet in de zeik nemen. Ik negeer gewoon die suffe onzin.

koekje dr bij?

Ik vind het een slecht einde van 2009. Had anders verwacht van dit publiek. Maar ik laat me er NIET door beïnvloeden en ga gewoon vrolijk verder. Het was bijna een feit geweest maar door omstandigheden bij de provider (weer) moet ik de lancering van de nieuwe site opnieuw uitstellen. Daarna zal ik toch helaas meer moeten gaan moderaten want kennelijk zijn de kindertjes niet in staat normaal op elkaar te reageren.

Ik hoef niet ieders vriend te zijn of door iedereen aardig gevonden te worden. Misschien kunnen jullie daar ook eens over nadenken. Er zijn ALTIJD twee kanten aan een verhaal. Gedraag je gewoon als volwassen kerels verdorie.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Dirk (zonder Volvo), ik heb het altijd al geweten je bent echt een wijs man/jongetje. :'(
Jeroen (Haring), eigenlijk ben jij ook wel weer aardig. :-*
De rest van de "klagers" ook een gelukkig nieuwjaar. Wink
Groeten van Frans
Antwoord
Citaat:ik heb het altijd al geweten je bent echt een wijs man/jongetje.

Pffff....

wat moeten we hier nou mee!
Als je geschoren wordt ,moet je stil zitten!
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
TheSaint77 schreef:Gedraag je gewoon als volwassen kerels verdorie.
Jij zegt het, ik denk het.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ik ben het helemaal met Dirk eens
Dit bewijst het wel weer!

v700r schreef:Dirk (zonder Volvo), ik heb het altijd al geweten je bent echt een wijs man/jongetje. :'(
Jeroen (Haring), eigenlijk ben jij ook wel weer aardig. :-*
De rest van de "klagers" ook een gelukkig nieuwjaar. Wink
Antwoord
TheSaint77 schreef:Waarom mis ik hier de nuchtere mannenmentaliteit die zegt; wat een onzin allemaal. Ik laat me niet in de zeik nemen. Ik negeer gewoon die suffe onzin.
koekje dr bij?

Nou het getuigt van nuchtere mannenmentaliteit dat we zeggen EN NOU IS HET AFGELOPEN MET DAT GEZEIK! (doe je zelf ook heel goed trouwens)
En dat het een slecht einde 2009 geeft: het is niet persoonlijk aan jou gericht .
Je moet maar zo denken: in de kroeg zijn er ook altijd mannen met een kwade dronk, die verpesten het voor die anderen.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
nick740 schreef:Ik ben het helemaal met Dirk eens
Dit bewijst het wel weer!

Oh ja sorry jou was ik vergeten, om in de kerstsfeer te blijven, Judas, ook jij een gelukkig nieuwjaar. :-*
Groeten van Frans
Antwoord
Zo l*lla's. Kom net terug van twee dagen sleutelen en mijn 245 doet het weer! Motor gereviseerd en ander groot onderhoud gedaan. Wat een feest! Kijk ik even hier en blijkt de wedstrijd verplassen ook hier gestart te zijn. Ik win niet maar ben wel zo trots als een aap met zeven l*llen. Een fijne kerst allemaal!
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gezocht: topic over wit interieur 144. Madman 1 3.245 24 February 2015, 12:06
Laatste bericht: Dopski
  gespot topic sander69 2 3.531 16 July 2014, 19:05
Laatste bericht: sander69
  Kilometerstanden Topic Volvodiesel 187 86.976 16 January 2013, 20:59
Laatste bericht: Belg
  wie plaatst een slotje op een discussie? 240diesel 4 4.761 16 December 2011, 09:59
Laatste bericht: Dopski
  Het grote End Of Life (EOL) topic 242-turbo 19 9.442 24 September 2010, 19:46
Laatste bericht: Marc1970
  instelling e-mail na nieuw bericht op jouw topic / reactie 240diesel 6 5.081 22 February 2007, 15:51
Laatste bericht: muthill

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)