Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie plaatst een slotje op een discussie?
Het valt mij de laatste tijd op dat op sommige topics vrij snel een slotje komt.
Ik heb even de forum-regels er op nagekeken maar kon daar zo 1 2 3 niet iets van terugvinden.

Natuurlijk bedoel ik niet een slotje op een advertentie, dat is juist goed als er een slotje komt als het geadverteerde verkocht is!
Concreet vraag ik mij af;

-wie kan zo'n slotje plaatsen (ook de TS? )
-is daar binnen het beheerteam soms nieuw beleid voor opgesteld

Reden waarom ik het vraag is het feit dat ik soms nog wat zou willen toevoegen of vragen en de mogelijkheid dan al niet meer bestaat.
Voorbeeldje is het trekhaakkogel-topic;

http://volvolvo.nl/showthread.php/10256-...khaakkogel

Het is beslist geen verwijt naar welk beheer dan ook, daarvoor is dit prachtige forum mij te lief.
Sterker nog ik wil bij deze de beheerders weer eens bedanken voor al het goede werk!
Antwoord
Volgens mij alleen de moddereters (:lolSmile en de TS zelf.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
die Kogel was een gezocht advertentie en de zoekende was voorzien. Vandaar dat het gesloten is.
Niet meer zoekende dus. Maar misschien mag de discussie langer duren ja....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
Kan elke topicstarter doen bij onderwerpgereedschap.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
240diesel schreef:Het valt mij de laatste tijd op dat op sommige topics vrij snel een slotje komt.
Ik heb even de forum-regels er op nagekeken maar kon daar zo 1 2 3 niet iets van terugvinden.
...
Concreet vraag ik mij af;

-wie kan zo'n slotje plaatsen (ook de TS? )
-is daar binnen het beheerteam soms nieuw beleid voor opgesteld
...
Het is beslist geen verwijt naar welk beheer dan ook, daarvoor is dit prachtige forum mij te lief.
Sterker nog ik wil bij deze de beheerders weer eens bedanken voor al het goede werk!

Het klopt dat alleen moderators en degene die het topic is gestart het topic kunnen sluiten. Als een moderator het sluit, wordt de reden daarvoor normaal gespoken wel aangegeven.
Er is geen nieuw beleid afgesproken, dat kon altijd al. Blijkbaar wordt men zelf steeds handiger.

Hierbij wil ik ook van de gelegenheid gebruik maken om de uitroepteken-button eens onder de aandacht te brengen. Die knop staat linksonder de post (grijze balk, onder de avatar). Daarmee kun je je opmerkingen richting moderatoren kenbaar maken. Dus als je vind dat een topic op slot moet of juist weer open kan dat op die manier geregeld worden.

240diesel schreef:Sterker nog ik wil bij deze de beheerders weer eens bedanken voor al het goede werk!
:roodhoofd:
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Discussie over gedrag...(tijdelijk topic) v700r 48 18.848 26 December 2009, 12:50
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)