Topics: 56
Doe boudewijn de groeten van mij ;D,
Was dus jou rooie die op de brug stond.
Voor de koop
Inmiddels ziet ie er zo uit
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 38
Bekend schuurtje blijkbaar in 240-land! De '83-er staat inderdaad op de brug daar, ik zal hem de groeten doen! De foto's van je 240 komen me bekend voor uit Boudewijns restauratiearchief
Ziet er goed uit!
Topics: 82
Stevige klus. Had je niet net zo goed die chassisbalk en de vloer van de 81'er kunnen laten fixen?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Ja, is idd best een hoop werk. Maar van de '81-er waren de schermranden en reservewielbakken ook slecht dus die hadden dan ook gemoeten. Ook waren er nog een hoop kleine dingetjes als slecht lopende raammechanismes, versleten portiergrepen etc. waar ik nu ook meteen vanaf ben. Als de '83-er af is heb ik een auto met overdrive en veel minder kilometers (hoewel 3 ton natuurlijk ook niet bar veel is voor een 240..) en dat is natuurlijk ook wat waard!
Nieuwe APK is binnen dus we kunnen (en mogen!) de weg weer op. Tijd om Utrecht, de Uithof en omgeving weer met een Volvo onveilig te maken. Af en toe dan natuurlijk, want mijn Gazelle blijft toch mijn dagelijks vervoermiddel
Komende week nog wat dingen regelen als sierstripjes en audio monteren en dan komen er uiteraard ook foto's. Tijd om te zien van de '81-er af te komen...
Topics: 0
Hee Arjan,
Zo te lezen is tie erg mooi geworden.
Leuk dat ik iets van het zwoegwerk van dichtbij heb kunnen zien bij Boudewijn en dat we even hebben kunnen kennismaken daar.
Is het nog gelukt met de velgen verder??
Idd leuk om meer Volvo-gekken te ontmoeten!
Het eindresultaat heb ik zelf ook nog niet gezien, de laatste keer dat ik hem zag stond hij nog ingepakt in kranten in de verse lak (zie hieronder). Zag er erg goed uit, zeker gezien de buitentemperatuur! Morgen ga ik weer een dagje naar Boudewijn.
Velgen ging prima na het uitboren van de wielbout, zelfs de boormachine lijkt het toch overleefd te hebben
De Volvo is vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis...
Hij is nog niet af maar hier vast wat bewogen foto's terwijl de zon eigenlijk al iets te ver onder was. Op de achtergrond de resten van de '81-er...