Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Discussie over gedrag...(tijdelijk topic)
Nou nou nou...wat een stel kinderen weer hier zeg. Ik ben %^*(^geen politieagent.

Doe nou gewoon eens normaal. En als iemand iets zegt waar je je aan stoort, waarom hap je dan en ga je er op in. Negeer dat gewoon want als je er aanstoot aan geeft voer je dat soort personen verder te gaan.

@v700r; hou je inbox in de gaten.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Waar zit dat?
Groeten van Frans
Antwoord
nick740 schreef:idd die heeft hier nog nooit iets nuttigs geposten. alleen maar haat, jij doet net of dat je de beste auto hebt en dat je de beste monteur bent. niet dat wij dat hebben maar wij zeggen het ook niet en zijn ook niet zo'n haters als jullie.

ik vraag me af wat jullie in het dagelijks leven doen misschien dat we er dan iets meer begrip voor krijgen.

Eerst Jelmar nu ik? Doen jullie niet zo triest joh. Op den pik getrapt als iemand wat zegt over het verlengstuk.
Groeten van Frans
Antwoord
PB240 schreef:Nou is het genoeg, jij komt hier godnondejuu alleen maar om te stoken jij! Rot gewoon eens op met je verrekte 740.
En ja jullie zullen dit weer verwijderen maar Frans wat kom je hier nou eigenlijk doen joh??
Geen enkele opmerking/post hier op dit forum van jou slaat ergens op en je loopt alleen te vervelen hier..
Tis een keer genoeg hÃ

De ultime kerstgedachte?
Groeten van Frans
Antwoord
Love is in the air....
[Afbeelding: christmas%20tree.gif]
Tiens..
Hier op dit forum is iedereen tamelijk eensgezind, dat schept een band natuurlijk en we weten allemaal wel hoe onze "mores" in elkaar zit.
Bovendien zijn we bovengemiddeld in het gebruik met-en de nuance van- het geschreven woord.
Maar ik vind dat je ook ruimte moet geven aan mensen die daar wat minder goed in zijn. (voor een gemiddelde heb je net zo veel mensen die er boven vallen als er onder)
En je hebt mensen nodig die buiten de norm vallen, omdat dat de band versterkt van de mensen die wel binnen de norm vallen.
De vraag is ook of je wel binnen die norm wil vallen.
Het enige wat af te keuren valt, en daar zijn de forumregels duidelijk in, is het persoonlijk aanvallen dan wel afvallen.

Het verzoek lijkt me dan ook helder, schik je allemaal wat in, dan is er ruimte voor iedereen, en kun je wat van elkaar leren. Zelfs hoe het niet moet.

Dat is mijn mening

244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Zonde dat zo'n offtopic geneuzel uiteindelijk leidt/lijdt tot deze irritaties.

Hopelijk komt iedereen weer een beetje tot inkeer, trekt zijn keutel in, en kan weer vrolijk verder op dit forum.

@ marc1970 en 't blijft behelpen; mooie nuchtere samenvattingen, voor mij is juist dat het kenmerk van dit forum.
Antwoord
Desbetreffende zijn gewaarschuwd. Ik wil er dan ook op wijzen dat dit allemaa de prullenbak in gaat. De hele discussie hier heeft niets te maken met het topic. Mensen die zich aangevallen voelen zullen ook eens zelf moeten nadenken of dat nou eigenlijk wel nodig is zo te denken. Mensen die bot en onzinnig posten met allerlei aantijgingen moeten zich ook eens afvragen of dat nou zo leuk is allemaal voor een ander.

Het blijft altijd een verhaal met twee kanten. Dus ook voor Jelmar.

Wat WEL als een paal boven water staat; HOU JE AAN DE FORUMREGELS. Die staan hier op het forum vermeld. Doe je dat niet heb je pech.
Antwoord
En het is natuurlijk wel heeeeeeeeeeel erg jammer dat er iemand, die altijd klaarstaat voor anderen en met zóveel kennis, verdwijnt door persoonlijke aanvallen en geneuzel van sommigen!!
Groeten van Frans
Antwoord
v700r schreef:En het is natuurlijk wel heeeeeeeeeeel erg jammer dat er iemand, die altijd klaarstaat voor anderen en met zóveel kennis, verdwijnt door persoonlijke aanvallen en geneuzel van sommigen!!

@v700r; lees je e-mail zoals ik al aangaf.

Als iedereen zich nou eens afvraagt wat ze zelf hebben gedaan om hiertoe bij te dragen dan gaan we de goede kant op.

Jelmar maakt een keuze. Dat is zijn keuze. Ik heb hem gesproken en heeft kennelijk moeite met het gedrag van sommigen hier op het forum. Hij voelt zich daarbij persoonlijk aangevallen. Dat is jammer en zeker niet de bedoeling.

Dus lijkt het mij verstandiger om te kijken waar het (bij jezelf, in je eigen cirkel van invloed) is misgegaan ipv de schuld bij de ander te leggen.

Antwoord
Ik zit hier dan wel net op dit forum, maar ik zou wel willen zeggen dat Marc natuurlijk wel aardig gelijk heeft.

Je kunt niet alles serieus nemen wat er zo allemaal gepost wordt op het internet en wat men wel en niet mag zeggen (forumregels),
echter heb ik me af en toe ook geergerd aan bepaalde uitspraken op verschillende fora, maar om me daar over op te winden zou
toch geen nut hebben. Niemand is wie die is op het internet en misschien is het voor sommigen wel een extra wastegate om wat stoom af te blazen

Het zou jammer zijn als Jelmar definitief vertrekt, want volgens mij weet die zeker wel waar die over praat en wat die doet met z'n auto's. Het zou
een gemis voor het forum zijn denk ik.

Hopelijk is iedereen wel net zo volwassen om deze meningsverschillen gewoon op zij te leggen.
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gezocht: topic over wit interieur 144. Madman 1 3.396 24 February 2015, 12:06
Laatste bericht: Dopski
  gespot topic sander69 2 3.739 16 July 2014, 19:05
Laatste bericht: sander69
  Kilometerstanden Topic Volvodiesel 187 96.705 16 January 2013, 20:59
Laatste bericht: Belg
  wie plaatst een slotje op een discussie? 240diesel 4 4.954 16 December 2011, 09:59
Laatste bericht: Dopski
  Het grote End Of Life (EOL) topic 242-turbo 19 9.932 24 September 2010, 19:46
Laatste bericht: Marc1970
  instelling e-mail na nieuw bericht op jouw topic / reactie 240diesel 6 5.367 22 February 2007, 15:51
Laatste bericht: muthill

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)