24 November 2009, 19:07
Ja het is jou auto, maar ik wil je auto wel eens zien na een jaar regelmatig de wasstraat door.
Met Roofrack door de wasstraat?
|
24 November 2009, 19:07
Ja het is jou auto, maar ik wil je auto wel eens zien na een jaar regelmatig de wasstraat door.
25 November 2009, 10:19
dat is zo'n onzin
ik doe het al 9 jaar De krassen die er op zitten bij mij zijn niet van de wasstraat, maar van menselijk gebruik.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL) 740 Estate Turbo intercooler + 1990 C70 2.0T Convertible 2004
25 November 2009, 10:41
PB240 schreef:Ja het is jou auto, maar ik wil je auto wel eens zien na een jaar regelmatig de wasstraat door. Ik zou zeggen kom eens kijken of je krassen vindt, ik ben er nu 3 keer doorheen geweest.
Groeten van Frans
25 November 2009, 12:02
Hoewel de vraag was of je met een USA roofrack door de wasstraat kon. Maw we dwalen af.
Groeten van Frans
25 November 2009, 14:57
***t_blijft_behelpen*** schreef:dat is zo'n onzin Heb je hem al eens een keer goed bekeken onder tl licht?? Maar blijf jij het lekker onzin vinden. Ik weet wel beter, voor mijn wagens nooit meer wasstraat.
25 November 2009, 17:55
Ga jij elke keer als je hem gewassen hebt met een TL-buis langs je auto?
Groeten van Frans
25 November 2009, 17:56
Ik droog, poets en zuig hem binnen uit ja en daar hangen tl buizen.
25 November 2009, 18:22
als je je auto goed wilt wassen dan ben je er zeker een paar uur mee bezig.
dus voor degene die lui zijn gaan naar de wasstraat en voor degene die hun auto zien als hobby doen het zelf.
6 December 2009, 11:42
jos245 schreef:v700r schreef:Maar waaróm is een wasstraat zo slecht dan? Kom eens met een paar tegens. en niet te vergeten het hergebruik van het water!! Of dacht jij dat ze voor elke auto 100% schoon water gebruiken??
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
6 December 2009, 13:06
Een goed gemonteerd roofrack moet ook op de snelweg vast blijven zitten. Dat zal met een wasstraat wel meevallen.
Ik kom NOOIT meer in een wasstraat, sinds ik een ruitenwisser heb zien afbreken. Zo'n slierten Jordan wasstraat, omdat die minder schijnt te krassen dan die ronddraaiende borstels. Maar die natte slierten grijpen heel makkelijk - bijvoorbeeld - ruitenwissers vast. Heel veel geknutsel gehad om de ruitenwisser weer enigszins behoorlijk vast te krijgen. Eigenlijk wil ik het systeem van 1973 in mijn 145 uit 1970 monteren, maar die twee zijn erg verschillend... Zoals de amerikanen zeggen: YMMV. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Achterlicht valt uit elkaar door de warmte... | Gerben | 4 | 1.361 |
1 August 2022, 13:19 Laatste bericht: Peter Timmer |
|
Monteren roofrack | roger2401990 | 24 | 15.147 |
30 January 2012, 12:00 Laatste bericht: Rob |
|
oud type kachelkraan vervangen door nieuw type | pepijnwk | 2 | 3.949 |
5 July 2011, 15:13 Laatste bericht: pepijnwk |
|
Eindelijk! Hij zit er op! Roofrack | volvo fan | 5 | 4.455 |
3 June 2011, 11:39 Laatste bericht: xnoxemx |
|
Snowcaps na de wasstraat... | Volvo Eindhoven | 9 | 4.231 |
18 April 2011, 14:53 Laatste bericht: Volvo Eindhoven |
|
Binnenzijde zijraam estate door gerot | Sjaakie | 11 | 4.917 |
25 October 2010, 23:44 Laatste bericht: Sjaakie |
|
retro roofrack monteren | Jeroen V | 13 | 6.460 |
12 September 2010, 02:05 Laatste bericht: volvo fan |
|
Roofrack | volvorider | 10 | 6.150 |
13 September 2007, 12:59 Laatste bericht: Zwarte Flirt |