Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V90, 200, 800, 700, 900 en t Volvogevoel
Ohhhh.ohhhhhhh. foei. je rijdt over de vluchtstrook ;D ;D
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
240estate schreef:Ohhhh.ohhhhhhh. foei. je rijdt over de vluchtstrook ;D ;D

dat is korter ;D (maar wel scherper)

Ik wil niet beweren dat een 240 het "je van het" voor het scheuren, zeker niet. maar het is veel beter dan de meeste mensen denken. eerste keer dat mensen er in rijden remmen ze een paar keer veel te hard, "goh, die remt hard". altijd leuk.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Sinds ik de gele koni's heb gemonteerd en nu hier soms met de Audi rij vind ik de Audi een stuiterbak, krijg een hekel aan FWD en dat ding remt zeker slechter !
[img][/img]
Antwoord
Hmm, ik moet eerlijk zijn dat ik eigenlijk maar weinig verschil merk tussen FWD en RWD. Ik rij sowieso nooit ÃÂcht wild, en zeker in de bochten ga ik wat rustiger, maar tussen bijvoorbeeld onze V70 of 240 voel ik amper verschil. Toch geloof ik wÃÂl in het verhaal dat ik hier al eerder las: dat de taken gesplitst zijn, is iets goeds. De achterwielen worden aangedreven, zodat de voorwielen kunnen doen waarvoor ze er zitten: sturen. Het klinkt eigenlijk zo logisch als 1+1=2. Wink
Waar het hart Volvo van is...
Antwoord
Ik heb ooit een stukje gereden met een V40 die een vriend van mij gehuurd had.

Ik kreeg er niet bepaald het Volvogevoel van tijdens het rijden.
Meer het gevoel van een doorsnee middenklasser.
Maar goed dat ze er Volvo emblemen opplakken anders zou je in dat geval niet weten waar je in rijdt ;D
Antwoord
Ja lach maar.. :-\

Ik moet het toch even kwijt

Een vrouwelijke collega van mijn vrouw is omgekomen door dit soort escapades, was landmeter en twee maanden zwanger en zou binnen 3 maanden gaan trouwen. Aangereden door zo'n l*l in een BMW die meende de vluchtstrook te moeten gebruiken om hard door een bocht te moeten rijden. En hij zag ook niet wat er zich aan het einde bevond. Hij Botste tegen haar bus aan en zij is door haar eigen bus overreden.

Jij hoeft het niet te gaan vertellen aan haar vriendje..

Dit soort gedrag kan NOOIT goedgepraat worden. NEVER.
Zoals je ziet kan ik er nog kwaad om worden, het zit mij dan ook zeer diep.
Begrijp me goed. hardrijden vind ik ook leuk, maar dan alleen op plekken waar het echt kan.
Dit is niet des Volvo's .FWD of RWD of AWD.

244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
***t_blijft_behelpen*** schreef:
Ja lach maar.. :-\
Ik moet het toch even kwijt
Een vrouwelijke collega van mijn vrouw is omgekomen door dit soort escapades, was landmeter en twee maanden zwanger en zou binnen 3 maanden gaan trouwen. Aangereden door zo'n l*l in een BMW die meende de vluchtstrook te moeten gebruiken om hard door een bocht te moeten rijden. En hij zag ook niet wat er zich aan het einde bevond. Hij Botste tegen haar bus aan en zij is door haar eigen bus overreden.
Jij hoeft het niet te gaan vertellen aan haar vriendje..
Dit soort gedrag kan NOOIT goedgepraat worden. NEVER.
Zoals je ziet kan ik er nog kwaad om worden, het zit mij dan ook zeer diep.
Begrijp me goed. hardrijden vind ik ook leuk, maar dan alleen op plekken waar het echt kan.
Dit is niet des Volvo's .FWD of RWD of AWD.

Maar wat is nu de toegevoegde waarde van dit verhaaltje?
Groeten van Frans
Antwoord
v700r schreef:Maar wat is nu de toegevoegde waarde van dit verhaaltje?

Ik denk hetzelfde als hoe razend ik kan worden als ik mensen zie bellen. Met name op de motor...
Verkeersgedrag blijft een heikel punt en sommige capriolen zijn op een circuit veel minder gevaarlijk.
[img][/img]
Antwoord
Dus dat is het Volvogevoel?
Groeten van Frans
Antwoord
Volgens mij behoort dat meer een algemeen gevoel te zijn.
245 USA 1982&nbsp; + <br />Eend uit 1982
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wat nou Volvogevoel... edwin 11 6.378 7 February 2010, 10:56
Laatste bericht: Jw240

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)